Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

christenen laten google zoekopdrachten censureren.

• Eliyahu

Bs'd

Mijn homepage, “Waarom weigert het jodendom het nieuwe testament te erkennen”, is een killer voor het christelijk geloof.

Het geeft helder en duidelijk, kort en bondig aan waarom het christendom afgodendienst is.

Voor de liefhebber, het artikel is op verschillende plaatsen te vinden, waaronder hier: http://bergzion.notlong.com en hier: http://bergzion.freewebpage.org

Nou wil het geval, dat als je die titel “Waarom weigert het joodse volk het Nieuwe Testament te erkennen?” in Google stopt, dan krijg je ongeveer 186.000 resultaten, en de allereerste verwijst naar mijn webpage.

So far so good.

Maar nou wil het geval, dat ik dat artikel het eerst in het engels geschreven heb. Later heeft iemand het voor me in het NL vertaald.

Een engelse variant van dat artikel kan o.a. hier gevonden worden: http://mountzion.notlong.com

En nou wil het geval, dat als je de titel van die page in google stopt, dat je van alles krijgt, behalve dat artikel.

Zelfs als je een hele paragraaf uit dat artikel in google stopt, een paragraaf met zelden voorkomende woorden en woordcombinaties, dan nog zal je dat artikel niet zien verschijnen in google.

Bijvoorbeeld, als ik het volgende gedeelte van die homepage in google stop: “Jews until this day do this. Every morning they put upon their arm and upon their forehead their phylacteries, (prayer belts) that consist of black straps with black leather cubes, that contain parchment upon which is written this Biblical text that says that G.d is one. Upon the doorposts of the houses of the religious Jews there are small boxes or containers that also contain parchment upon which is written that G.d is one.”, dan krijg ik 2 resultaten, de eerste is een slechte kopie van een oude uitvoering van mijn homepage, door iemand gekopieerd en op het web gezet, en de tweede is een page waar die hele tekst niet in terug te vinden is.

Maar mijn engelstalige pages, op meerder plaatsten op het web te vinden, die zie je dus niet.

Is dat nou niet eigenaardig?

Nou wil het geval, dat het bij Bing net zo werkt. De nederlandse versie is de eerste hit als je alleen de titel in typt, en bij de engelse versie kan je het gewoon schudden om die te vinden.

En als je die hele paragraaf intypt, dan krijg je alleen die slechte kopie, en een hoop rotzooi, maar niet mijn engelstalige homepages.

Is dat nou niet eigenaardig?

Als ik niet beter wist dan zou ik gaan denken dat iets of iemand Google en Bing een hoop geld betaalt om mijn homepages NIET te laten zien.

Of ben ik nou gewoon een beetje paranoïde?

Wie het weet mag het zeggen.

• Douce.

Complot van de prikkers, dat kan niet anders! :D

Douce

• theo

Komt misschien ook wel van Hogerhand, dat God niet wil dat je teveel antireclame voor het christendom maakt.

• theo

Je hebt het onomstotelijk wetenschappelijk bewijs gezocht en gevonden en geschreven dat God echt bestaat.

Nu schrijf je. o.a.

Mijn homepage, “Waarom weigert het jodendom het nieuwe testament te erkennen”, is een killer voor het christelijk geloof.

————————————————————————————————————————–

Het christendom dankzij jou nu binnen de kortste keren ten dode opgeschreven natuurlijk, het is een killer.

Je moet de talloze journalisten van je lijf houden vermoed ik vanwege al je bewijzen.

De paus is persoonlijk bij je op bezoek geweest om je te smeken niet te publiceren.

Er is je vast ook zeer veel geld geboden om je onweerlegbare bewijzen asjeblieft niet te publiceren.

• Frederik D

Lijkt mij stug dat er een complot gaande is. Er zijn zoveel controversiële sites die wel snel te vinden zijn.

Misschien is het gewoon een kwestie van te weinig belangstelling voor jouw site.

• BOAZ

Het zal komen omdat jij de dood van 6 miljoen joden beschrijft als de straf van God:S

Ga ergens anders janken, miemel:D

Boaz.

• theo

Te weinig belangstelling ???

Dat kan natuurlijk niet.

Het is wereldnieuws natuurlijk, al die bewijzen.

NOS- RTL boel e vaar en RTL nieuws- CNN- BBC-

Al die bewijzen, daar kan het wereldnieuws niet omheen.

• keessie

Mag er een lijn gelegd worden van Luther naar Hitler? Die vraag houdt Lutheranen en christenen in het algemeen al geruime tijd bezig en speelt – toevallig of niet – weer op in deze week van de holocaustmemorial. De kwestie werd in 1981 al aangeroerd door de Nederlandse reformatiekenner en Lutherbiograaf Heiko A. Oberman in zijn even degelijke als onthutsende kleine studie ‘Wortels van het antisemitisme’. Oberman wees in dit boek als een van de eersten op het onverteerbare geschrift Von den Juden und ihre Lügen’ van de oude Luther uit 1543. Daarin schreef de reformator dat ‘een christen naast de duivel geen giftiger, bitterder vijand heeft dan een jood’.

Bron:geschiedenis24

Misschien komt het indirect door Luther

• theo

Howel ontluisterend en stuitend voor ons christenen dat “”onze“” grote kerkhervormer dit soort uitspraken heeft gedaan ( wat veel christenen overigens niet (willen) weten) moeten we ons ook realiseren in welke cultuur Luther leefde, na hoeveel strijd met de RK en de te verwerken teleurstellingen van Luther hij tot dit soort (waan) ideeën is gekomen.

Het is in ieder geval niet uit de lucht komen vallen waarmee ik zijn uitspraken over joden absoluut niet goed keur…zeer integendeel zelfs.

• Frederik D

Zou het?

Je komt zo op de site van Stormfront.