Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Als wij Godschepsels zijn,

• Gonnie

dan maakt God wel hele trieste fouten, want het is toch heel erg als je als Siamesetweeling geboren wordt.

Soms is het zo verschrikkelijk dat het niet mogelijk is om die tweelingen van elkaar te scheiden ,en zijn zij aan elkaar voor het leven verbonden .

Of is het een fout van de natuur en heeft God er niets van doen.

• Ellen-Josee

Als het niet van de duizendbladsies was, kreeg ik hier wel de proestsies en de snotsies van :D

• Boris

Domme muts.

• Ellen-Josee

Stom gescheld.

• Boris

Dag Ellen.

• Gonnie

Ben jij een volmaakt mens van God. ?

Ik geloof dat jij dat van je zelf vind, want jij lijkt op Moeder Maria volgens jouw eigen zeggen.

En ja dan ben jij natuurlijk in je sas. Heel tevreden over je zelf.

Nu is het mijn beurt om hartelijk te lachen.:D

• perihelium

http://www.youtube.com/watch?v=yo_24_qTNac

• Gonnie

Twee mensen met ieder hun eigen hersens hun eigen gedachten, maar met een lichaam ,iets erger kan ik mij niet voor stellen. Stel de één is gelovig en wil naar de kerk of gewoon in stilte bidden tot God maar de ander is niet gelovig heeft een afkeer van het geloof, maar helaas de één moet de ander volgen tegen zijn of haar gevoel in.

• theo

Alles is Gods wil?

Je schrijft nu over Siamese tweelingen maar er zijn natuurlijk talloze voorbeelden op aarde.

Is dat Gods wil?

• Alma

Deze man is echt te gek. Heb veel bewondering voor hem. Voor wie interesse heeft, er zijn nog veel meer filmpjes over hem te vinden. Het zorgt er in ieder geval voor dat je jezelf iets minder zielig gaat vinden als je down bent.

Alma