Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nieuwe bijbelstudie Hyves

• sashaexposed

Hallo allemaal Broeders & Zusters

Vandaag is de nieuwe bijbelstudies hyves van start gegaan!

De bedoeling van deze Hyves is om samen actief aan bijbelstudies mee te doen en samen te discusieren over het Woord!

Ook ben ik op zoek naar een mede beheerder die mij helpt om deze Hyves gezellig te houden en op te bouwen tot een gezellige Hyves groep!

neem snel een kijkje en word lid

http://bijbelstudies.hyves.nl/

• Richard II

Hmm. Waarom niet op Facebook of Google Plus?

Hyves is toch helemaal uit?

Daar wil ik echt niet meer op, hoor.

• theo

Is dit bijbelprikbord niet goed genoeg?

Of alleen goed genoeg voor je eigen reclame??

• CU

Niet naar de bekende weg vragen. Christenen cocoonen graag.

• perihelium

theo Schreef:

——————————————————-

> Is dit bijbelprikbord niet goed genoeg?

Bijbelstudie is hier niet echt aan de orde en evangelisatie gaat ook vrij moeizaam.

>

> Of alleen goed genoeg voor je eigen reclame??

Geef ze een kans en kraak niet alles meteen af. Aan de leden daar te zien zijn het hele jonge gasten ,, en hier aan de reacties te zien ouwe zeurpieten.. ;)

• Frederik D

Waarschijnlijk zijn er hier teveel kritische geesten. Bijbelstudie, prima. Maar zonder CU, Theo en een zekere Frederik D.

• theo

perihelium Schreef:

——————————————————-

> theo Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Is dit bijbelprikbord niet goed genoeg?

>

>

> Bijbelstudie is hier niet echt aan de orde

Inderdaad, misschien moet je eens overwegen om hier mee te doen aan bijbelstudie ipv te pas en te onpas bijbelteksten als antwoord te geven.

> en

> evangelisatie gaat ook vrij moeizaam.

Alweer inderdaad, ik kan je maar niet overtuigen van Gods eindeloze barmhartigheid.

>

>

>

> >

> > Of alleen goed genoeg voor je eigen reclame??

>

>

> Geef ze een kans en kraak niet alles meteen af.

> Aan de leden daar te zien zijn het hele jonge

> gasten ,, en hier aan de reacties te zien ouwe

> zeurpieten.. ;)

Stop dan ook eens met zeuren en me steeds van alles te verwijten over mijn geloofsvisie maar ga eens werkelijk in debat, een tweegesprek, dialoog, woordenWISSELING.

• Frederik D

Hou op met je evangelisatie. Je spreekt alleen mensen aan met een ondermodale intelligentie.

• Frederik D

Volgens sommigen bestaat bijbelstudie uit het gooien met niet ter zake doende bijbelteksten.

Ik herinner mij niet dat Peri bijvoorbeeld meedeed met mijn bijbelstudie aangaande de twee bijbelse scheppingsverhalen.

• theo

Dan vgoegug, Patrick !!