Frederik D Schreef:
——————————————————-
> Mindcontrol Vooral dat Engels doet het. Het new
> age gehalte is groot bij jou. Puur gif.
Verzuurde mensen begrijpen niets:S
Boaz.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlJij bent op je eentje meer new age dan Carl, Douce en Thomas bij elkaar. Je lijkt wel de meest reine reïncarnatie van madame Blavatsky.
Je denkt vast en zeker: christenen hebben hun eigen geologie en biologie bij elkaar gefantaseerd, laat ik er maar een schepje bovenop doen en een geheel eigen christengeneeskunde uit mijn grote tenen zuigen en en passant de christenyoga verzinnen.
Je weet niet eens wat zuur is. Je verwart zuur met pittig. Maar ja, laat foute diagnoses maar over aan een zelfbenoemde christenheler.
Komt dat zien, komt dat zien, Bojomandaz, geneest alle blinden en lammen. Zijlstra en de oplichters uit Nigeria kunnen wel inpakken.
k Merkte al eerder op dat wij m.b.t. de aangekaarte zaken op één lijn zitten:)
Onkunde of het willens en wetens verheffen van de eigen (geconditioneerde) ideeën, maakt dat er wat minderwaardig over wordt gesproken en lacherig over wordt gedaan hier.
Nu ben ik de laatste die zal beweren dat het makkelijk is om bepaalde ingesleten gewoontes te veranderen, maar het zou voor velen de moeite waard zijn om zich te verdiepen in de materie. Je bent inderdaad in grote lijnen wat je consumeert.
Men beseft totaal niet dat de reguliere medicijnen (met name pijnstillers, ik zei het eerder) een grotere aanslag op de organen pleegt, dan wat dan ook. Soms kan het niet anders, maar meestal zou een andere levenswijze en leefomstandigheden niet te vergeten, een mogelijkheid zijn tot herstel.
Ik ben geen heks, maar je moet m'n bezem laten staan……………….
Douce
Douce Schreef:
——————————————————-
> k Merkte al eerder op dat wij m.b.t. de
> aangekaarte zaken op één lijn zitten:)
> Onkunde of het willens en wetens verheffen van de
> eigen (geconditioneerde) ideeën, maakt dat er wat
> minderwaardig over wordt gesproken en lacherig
> over wordt gedaan hier.
>
> Nu ben ik de laatste die zal beweren dat het
> makkelijk is om bepaalde ingesleten gewoontes te
> veranderen, maar het zou voor velen de moeite
> waard zijn om zich te verdiepen in de materie. Je
> bent inderdaad in grote lijnen wat je consumeert.
>
>
> Men beseft totaal niet dat de reguliere medicijnen
> (met name pijnstillers, ik zei het eerder) een
> grotere aanslag op de organen pleegt, dan wat dan
> ook. Soms kan het niet anders, maar meestal zou
> een andere levenswijze en leefomstandigheden niet
> te vergeten, een mogelijkheid zijn tot herstel.
>
> Ik ben geen heks, maar je moet m'n bezem laten
> staan……………….
>
> Douce
Ik snap best wat je bedoelt hoor en ik heb gisteren ook nog sla met paardenbloemblad gegeten. Ik loop wel eens vaker de tuin in om wat eetbaar onkruid te plukken. Maar om nu weer een afgod te maken van je voedsel rijkt mij te ver. In de Bijbel staat: Marcus 16: 18 met hun handen zullen ze slangen oppakken en als ze een dodelijk gif drinken zal dat hun niet deren, en ze zullen zieken weer gezond maken door hun de handen op te leggen.’
Een christen staat daar boven en neemt gewoon een paracetamol of andere medicatie als dat nodig is. Maar hij moet wel zorgen dat medicatie of voedsel niet ten koste gaat van de levensduur. Overigens heeft het doorlopen met ondragelijke pijn zeer zeker ook zijn weerslag op de organen en de ziel.
Ellen
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?