Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

dom

• theo

Ik ook.

Immers ze zijn wazig, niet voor niks ongeïdentificeerd.

4 keer een wijziging.

Bezint eer ge begint??

• Boris

De foefjes van Robbert van den Broeke waren ook heel snel ontmaskerd hoor.

• holybol

ben ik niet met je eens

• Boris

Het zijn de feiten.

http://www.skepsis.nl/robbertvandenbroeke.html

• Frederik D

Maar of je het ermee eens of niet, Boris heeft wel gelijk. Van den Broeke is een knullig oplichtertje.

• holybol

verklaar je nader

• Boris

Lees de link die ik geplaatst heb.

• holybol

ja dat heb je nu al 3 keer gezegd, maar wat skepsis allemaal uitkraamt of de paus of Obama boeit me niet zo, Robbert heeft voor mij nog steeds het voordeel van de twijfel.

De kritiek van skepsis op Mars Cydonia is ronduit lachwekkend. Ja, zelfs Govert Schilling heeft het nog steeds over grappige gezichten in wolken om Cydonia mee te vergelijken. Maar laat ik niet te ver afdwalen.

Misschien heb je gelijk, misschien niet maar skepsis is voor mij geen overtuigende factor.

• holybol

Skepsis zegt: waarin de Delftse ruimtevaartdeskundige dr. ir. Coen Vermeeren een onzinnig artikel over ufocomplotten publiceerde.

alleen al de slappe toon van deze zin.

UFO-COMPLOTTEN

Dr. Coen Vermeeren, hoofddocent luchtvaart- en ruimtevaarttechniek aan de TU Delft, werkte mee aan een e-boek waarin hij een reeks populaire complottheorieën van internet overnam. Vermeeren gelooft onder meer dat de astronaut Neil Amstrong ufo's op de maan zag. Deze informatie zou afkomstig zijn van een medewerker van de NASA, maar in werkelijkheid werd het verhaal verzonnen door de bedenker van de stripheld Supergirl. Vermeeren beweert ook dat er organisaties zijn die beschikken over technologie uit neergestorte ufo's en dat aliens meermaals atoomraketten buiten werking hebben gesteld. De getuigenissen waarop hij zich baseert, zijn echter zeer onbetrouwbaar. In de Volkskrant werd gediscussieerd over de vraag of Vermeeren nog in staat is om zin van onzin te onderscheiden. Dit artikel biedt daar een helder antwoord op.

yep, consistent verhaal alleen dat van die stripheld geloof ik niet. Hoe komen ze erop.

• Frederik D

Heb ik al gedaan.