Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

[OT] Koninginnedag.

• Boris

Je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag van Douce.

Waaruit is op te maken dat Allen zo over de koningin is gaan denken na het ongeval van Friso?

• ¥ Lotje ¥

jij ook niet wanneer je me zou negeren

• Boris

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> jij ook niet wanneer je me zou negeren

Je ontwijkt de vraag van Douce bewust? Weet je geen antwoord te geven misschien?

• ¥ Lotje ¥

ik geef antwoord wanneer IK wil ,niet als een ander dramt om te zeggen wat IK moet doen . wanneer ga je me negeren?

• Boris

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> ik geef antwoord wanneer IK wil ,niet als een

> ander dramt om te zeggen wat IK moet doen .

> wanneer ga je me negeren?

Je wilt dus geen antwoord geven op de vraag van Douce.

Dat zegt genoeg.

• ¥ Lotje ¥

ik heb Engelen geduld met je hoor

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15429221/15433762/re-%5Bot%5D-koninginnedag#msg-15433762

• Douce.

Kan geen typefoutje zijn, want je zette het 2x neer, zelfs 1x met hoofdletters.

Misschien heb je nog een antwoord op mijn vraag ook?

Douce

• Douce.

Je zet weer machtig i.p.v. krachtig….

Douce

• ¥ Lotje ¥

ja dat zie ik nu ook maar ik ga het allemaal niet verbeteren . het eerste is verbeterd ook met die hoofdletters . tikfoutje

• ¥ Lotje ¥

ja als je maar niet gestuurd bent door boris . bij toeval vraagt Boris dat net aan me en jij komt er net mee aan . vind dat wat vreemd maar vooruit:: vreemd wel dat je Boris het nu niet ziet vragen . Hij zal vast weer komen .

Monarchisten zijn behoudend, En nu komt hij daar pas mee . Dat had hij vorig jaar ook kunnen schrijven waarom nu wel .

???Krijg de koningin NU pas haar eer van hem???

Zo antwoord gegeven ik ga nu wat anders doen . .