tjonge tjonge toch . een woord . : inder daad . hoe dikwijls ik dat al gelezen heb van je . hahahaha..ja ik moet lachen . je denk dat er iets staat , dan staat er een woord ;inderdaad hahah:D:D:D:D
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWaarom zou de koningin niet een goed mens zijn.?
Jij vind haar een goede moeder schreef je elders, maar ik neem aan dat jij ook een goede moeder bent, net zo als ik en alle moeders.
Dus zo bijzonder is dat niet van de koningin.
Maar ik vind wel dat de koningin een sterke vrouw is en keihard voor haar zelf dat wel, en dat heb ik mij al eerder over uit gelaten in privé sfeer voor dat afschuwelijke ongeluk van Friso.
Hopelijk lees jij dat goed, en niet iets wat er niet staat.
ja daar zijn me over eens . Maar dat goed mens is ze al jaaaaaaaaaaaaaaren . en niet alleen dit jaar . Allen schrijf het in die zin dat hij na het ongeluk het eens door dringt wat de koningin allemaal meemaakt en door moet voor het volk. Maar Een goed en machtig mens is ze al jaaaaaaaaaaren hoor. dat is niet van het laatste jaar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?