Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

[OT] Koninginnedag.

• Esther

>:D<

• theo

Ik verheerlijk ze niet hoor. Dat een aantal mensen dat wel doen daar kan ik ook niks aan doen.

Veel mensen hebben anderen nodig om bij op te kijken, of het nou een voetballer of een dominee of een secteleider of een popster is, ik heb totaal niks met persoonsverheerlijking.

Poppenkast, ja natuurlijk, dat is een filmster en een pop idool ook.

Geldverslindend, ja natuurlijk, dat is een president ook en een dierecteur van een zorginstelling.

Breek me de bek niet open.

Levert het ook iets op voor de maatschappij ?

Een voetballer die een paar miljoen verdient of een tennisser of een popzanger(es) of een keuniging?

• ¥ Lotje ¥

owww vind je dat nu????? Moet er eerst wat gebeurd zijn om De Koningin dan sterke en krachtige vrouw te vinden???

Het is en was heel erg wat met hun zoon gebeurd is . Maar ik vond DE KONINGIN ALTIJD AL EEN STERKE EN KRACHTIGE VROUW . Petje voor af .

• Gonnie

Gunst, ik kan niet uit de woorden van Allen halen dat hij nu pas na dat ongeluk van prins Friso, de koningin een flinke en sterke vrouw vind.

Maar misschien dat jij er veel meer in leest dan dat er staat.?:S

• ¥ Lotje ¥

Schrijf jij eerst mijn naam eens goed .En JIJ bent onbeschoft om nu BEATRIX pas moedig te vinden . DAT IS ZE ALTIJD AL GEWEEST Maar jij denk aan dat ongeluk en ja nu zeg je het pas . . DRING het nu pas tot je door dat het een goed mens is …..??

• Boris

¥ Lotje ¥ Schreef:

——————————————————-

> Schrijf jij eerst mijn naam geen goed .En JIJ bent

> onbeschoft om nu BEATRIX pas moedig te vinden .

> DAT IS ZE ALTIJD AL GEWEEST Maar jij denk aan dat

> ongeluk en ja nu zeg je het pas . . DRING het nu

> pas tot je door dat het een goed mens is …..??

Jouw domheid kent werkelijk geen grenzen. Nergens in zijn bericht heeft Allen het erover dat hij Beatrix “nu pas” moedig vindt.

• Gonnie

Als in plaats van Allen, Samuel ,Steven of Ellen het zelfde had geschreven en geplaatst, dan was zij er volmondig er mee eens geweest, dan hadden zij een opstekend duimpje van haar gekregen.

• Boris

Inderdaad.

• ¥ Lotje ¥

Beatrix is al jareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Koningin . Dat bericht had hij jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrren terug al kunnen schrijven . Maar nee nu pas . Na het tragisch ongeluk komt hij er mee…. Dring nou pas door hoe moedig de koningin pas is bij hem

• ¥ Lotje ¥

nee je kent me niet ik kijk niet naar namen dat hebben verschillende mij geleerd zoals JIJ . Dan had ik geschreven:: Moedig en goed, en moeder( goed voor haar kinderen) is onze Koningin al lang. Petje af voor die vrouw