Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

bijbeltekst Joh.1:12

• Stefan

De Levende Steen is het ‘'gat in het hart’' waar God in past, om in jouw beeldspraak te blijven.

De Levende Steen is het ‘'gat in het hart waar God in past’', om in jouw beeldspraak te blijven.

Zo dan; de kommaatjes iets opgeschoven. Verwarring de wereld uit hoop ik.

• Allen

Eindconclusie,

Volkomen zinloos om met religieuzen alla samuel en consorten, verscholen in hun kilometers hoge ivoren torens, te discussiëren.

tip?

stop ermee, links laten liggen en zij verdwijnen vanzelf.

Dit soort figuren kunnen namelijk heel slecht tegen het ‘'niet gehoord worden’', zij zoeken bij negeren vanzelf andere plekken op

waarvan zij denken wel gehoord te worden.

AllenB)

• Stefan

Je hebt gelijk wat betreft het doofstomme.

Toch, doordat er teksten langskomen die gelezen worden (door mij in ieder geval) zie ik meer en meer de verbanden, de achterliggende idee, de glorie om het zo maar eens te noemen, van die teksten.

Het wordt een aan één geregen draad van verwijzingen, beloftes en herkenning.

Ik vind het prachtig..;)

• samuel

Ik neem aan dat je bedoelt dat de Levende Steen het gat opvult, en niet het gat is.

En als je nu gewoon antwoord geeft op de vragen bv door 1 Joh. 5 dan begrijpen iederéén het dat je het over Jezus Christus hebt.

• Stefan

Iedereen begrijpt dat al Samuel, al jaren.

• samuel

thomas Schreef:

——————————————————-

> Iedereen begrijpt dat al Samuel, al jaren.

Wat begrijpt iedereen al jaren Thomas?

• Allen

Verklaar eens keesje, wat is er zo vreemd aan mij?

of, weet je zoals gewoonlijk op deze vraag ook geen antwoord?

Allen

• Stefan

Dat ik het over Jezus Christus heb.

Hem horen en zien met het hart, vanuit het geloof.

• samuel

Dit is de eerste keer dat ik dat van jou lees in al die jaren, ik ben trots op je, je hebt eindelijk wat geleerd.

• Stefan

Voor het eerst dat je het bent gaan zien, denk ik.

De trots en het geleerd hebben is een kers plaatsen op je eigengebakken pudding van hoogmoed.

Verslik je niet.