Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

anti uitslapers = anti god

• holybol

in onze maatschappij is uitslapen taboe. Zelfs op zondagmorgen moet je naar de kerk. Liefst om 9.00 uur. Om wat te doen? Psalmen zingen.

Vanochtend wilde ik lekker uitslapen en wat gebeurt er? Bim Bam Bim Bam, jawel de kerkklokken bimbammen intimiderend om me op andere gedachten te brengen.

ik denk dat god een speciale bedoeling heeft met uitslapen. Allereerst is uitslapen een voorafschaduwing van de dood. Als je wakker wordt, is dat een verwijzing naar de opstanding uit de dood. De dood wordt niks anders dan slaap genoemd in de bijbel. Hier mag wel eens meer bij stil worden gestaan.

Verder is slapen en onder de dekens kruipen Adios zeggen tegen de boze wereld. Eigenlijk erken je door uit te slapen dat de wereld niet is zoals hij hoort te zijn. Op zondagmorgen op een debiel vroeg tijdstip naar de kerk gaan, is tegen iedere menselijke natuur ingaan maar ook tegen Gods plan.

sommigen christenen maken het nog gekker en doen 's ochtends ook het avondmaal. Ik zeg, ochtend is ochtend en avond is avond.

http://www.youtube.com/watch?v=Se1k0REmUPg

• theo

Gewoon iedere ochtend uitslapen, laat de boel de boel en uitslapen.

Alle mensen die buitenshuis werken bij een werkgever zijn ook gek, waarom laat de werkgever hun niet uitslapen.

Geloof is voldoende, gewoon zo nu en dan bidden en het geld voor voedsel en de huur voor onderdak komt zo naar beneden dwarrelen.

God geeft het zijn beminden in de slaap.

• holybol

die hardwerkenden moeten beseffen dat ze zo ontslagen kunnen worden c.q. dood neer kunnen vallen als ze te hard werken. Wat heeft al dat harde werken opgeleverd behalve een crisis en een vetpot voor de rijken?

• theo

Niks , helemaal niks.

Nou ja behalve dat ze de maatschappij draaiende houden natuurlijk maar verder helemaal niks.

Laat iedereen gewoon uitslapen.

Laten ze er een wet van maken: Verplicht uitslapen.

• holybol

de maatschappij is niet draaiende maar doordraaiende, ja verplicht uitslapen

• perihelium

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/546452_10150840141922049_323988147048_11661125_1451855688_n.jpg

• holybol

mag dat ding op de sabbat ook aan=

• theo

Weg met de regering, weg met alle ziekenhuizen verzorgingstehuizen en scholen en agenten en uitkeringen.

Iedereen uitslapen !!

• perihelium

holybol Schreef:

——————————————————-

> mag dat ding op de sabbat ook aan=

Ben je Joods?

• David

Dan een paar teksten die me dan wel van toepassing zijn

Spr 26,14

De deur draait zich om op haar scharnieren, zo de luiaard op zijn bed

Spr 26,16

De luiaard is wijzer in eigen oog dan zeven die verstandig antwoord geven