Ik ben er achter gekomen dat ik een bijbaantje heb.
Getuige de reclame (ook) op tv is hier belangstelling voor.
Jij en ik hebben er natuurlijk niks mee maar alle anderen blijkbaar wel.
Of is het net als met de roddelbladen, ik lees ze toevallig bij de kapper ?
toekomstvoorspellingen en weet ik veel wat meer( zie hier onder van een reclamesite) zegt/helpt meer dan (christelijk) geloof?
God geeft geen antwoorden maar deze mensen wel?
————————————–
olanda38, Arnhem
Welkom, mijn naam is Jolanda. Als heldervoelend medium ga ik samen met u op zoek naar oplossingen en antwoorden voor uw levensvragen, zodat u weer met een goed gevoel verder kunt. Ik leg de Tarotkaarten. Tevens leg ik uw dromen uit. Ik sta u graag te woord.
Stuur een bericht
MEDIUM …52, Amsterdam
ik ben in staat doormiddel van tarotkaarten en spritualiteit inzichten te geven in het hiernamaals, wilt u in kontakt komen met overleden dierbaren? en weten hoe het hun vergaat? neem dan kontakt met mij op, ik ben hans en kan veel van uw vragen beantwoorden, schroom niet en stuur mij een gratis sms
Stuur een bericht
LIEKE46, Maastricht
hallo ik ben lieke en heb al veel mensen geholpen met relatieproblemen, huwelijks problemen, en het vinden van een geschikte partner. door middel van het geven van een persoonlijk advies, kan je toekomst er glansrijk uitgaan zien. uiterst discreet zal ik met uw problemen omgaan. stuur mij snel gratis een sms?
Stuur een bericht
TOEKOMS…45, Amsterdam
ervaren paragnosten en helderzienden, voorspellen voor u het jaar 2012? wilt u een vrijblijvend advies wat u te wachten staat in 2012? stuur snel een gratis smsje en waarschijnlijk wordt 2012 een sprankelend jaar voor u?
Stuur een bericht
miranda42, Vlissingen
ben je op zoek naar de ware liefde? ik bemiddel al jaren in het bij elkaar brengen van geliefden, doormiddel van reiki en tarotkaarten, kan ik u adviezen geven welke persoon het beste bij je gaat passen. uit ervaring weet ik dat ze dichterbij je staan dan je denkt. neem contact met mij op, en leer snel de liefde van je leven kennen. mijn naam is miranda 42 jaar, ook bemiddel ik in relatieproblemen(intieme problemen tussen geliefden,communicatie verbetering,kinderen,werkstress)
Stuur een bericht
theo41, Sneek
Ik ben Theo en ik ben paranormaal begaafd. Ik krijg beelden door en informatie via mijn gids. Met deze Beelden en informatie van mijn gids kan u helpen bij al uw levensvragen. Ook ben ik een goede gesprekspartner voor als u uw verhaal kwijt wilt. Dus heb je een vraag? stuur mij een gratis sms?
Stuur een bericht