je moet nog heel veel leren, daar ben ik allang achter
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlAch, laat ik het er maar op houden dat jij de enige bent die alles weet.
Zij die het niet met je eens zijn, zijn allemaal nitwits, stomme intelectuelen etc. etc. (dat etc. staat voor de door jou gebruikte scheldwoorden c.q. negativiteiten).
Alleen is het wel zo, dat ik met mijn hoedanigheden en talenten, een “rijk” leven heb.
Niet dankzij het ontbreken van doornen aan de rozen, maar door het immer kijken naar de schoonheid van de roos.
Dan voel je de doornen minder en ik kan het weten, er waren er genoeg.
(Het schiet me trouwens te binnen dat ik je nog een reactie wilde geven op een ander prikbord, waar je naar verwijst, dat komt later nog wel. Het is overigens “not-done”, om prikborden chats etc. te verweven).
Wellicht kan ik beter stoppen jou serieus te nemen, want je bent alleen aan het katten i.p.v. dat je je als een waardige opponent opstelt.
Dat is jammer en het helpt jou alleen maar van de wal in de sloot t.o.v. je communicatie met mensen. Of je moet zo'n masochist zijn die er van geniet als iedereen hem laat vallen, dat kan natuurlijk ook. Zelfdestructie.
Douce
Misschien kun je voor het woord “kanker” iets anders gebruiken?
Ik geef tegengas en daar schijn jij niet tegen te kunnen.
Er wordt maar afgegeven op regeringspartijen en rechtse partijen (in uiterst onwelvoeglijke taal) en daar houd ik niet van. En al helemaal niet als er niets kan worden teruggezegd.
Overigens ontgaat jou meestal de humor.
Ik gun iedereen z'n visie, maar die ruimte neem ik zelf ook.
Douce
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?