Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

bijzondere gebeurtenis

• ¥ Lotje ¥

wonder of paranormaal ?????

http://www.robbertvandenbroeke.nl/video/Robbert_bewijst_zich_in_een_foto_experiment_Verschijning_van_Dave_Chorley_en_Pat_Delgado

• theo

Gewoon een paranormaal wonder natuurlijk.

Gewoon dus.

Dat is gewoon zo.

• ¥ Lotje ¥

filmpje duurde 6 min. zo vlug gezien of……?? dat is al een wonder op zich X(

• theo

Ik verspil heel vaak 6 minuten, door te niksen of onnutte zaken te doen b.v..

Ik wil echter geen 6 minuten verspillen aan dit soort onzin.

Vind je dat erg?

• ¥ Lotje ¥

oke moet jij weten , reageer dan ook niet .je zit zeker nu ook te niksen B)-

dag Theo . pfttttttt

• theo

Je zult maar in dat soort onzin geloven ppfffff.

Je zult er mar beroemd en rijk mee kunnen worden…PPFFF.

• Gonnie

Lotje geloof jij dat dat echt is en dat zij niet de boel bedriegen.?

• Frederik D

Beetje hardleers? En beetje dom?

Er is hier al meerdere malen gezegd dat Robbert van den Broeke een notoire oplichter is.

Maar jij wil blijkbaar in de maling worden genomen.

• Frederik D

Je wordt boos omdat Theo dat soort filmpjes onzin vindt? Je wordt boos omdat Theo gelijk heeft?

• Frederik D

Gister zag ik op de Belg een programma over zogenaamde onmogelijkheden. De man, een goochelaar, bleef altijd verdacht dicht in de buurt van de voorwerpen waarover het ging zoals dobbelstenen, kaarten en dergelijke.

Als jij voor een goochelaar een kaartspel mag schudden, dan moet je het niet teruggeven aan de goochelaar maar het op vijf meter afstand houden. Mooi dat die dan niet kan voorspellen wat de zevende kaart is tenzij het om een spel gaat van bijvoorbeeld 52 schoppenazen.