Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Voor Theo

• keessie

Douce je hebt je zelf gemend in deze topic, Theo heeft nogmaals geen antwoord gegeven waar deze topic over gaat net zoals Frederik die waarschijnlijk niet goed kan lezen zoals het in de Schrift staat CU idem dito.

Dus ga jij het maar eens vertellen waar Jezus op doelde, en geen geneuzel over voor de klas staan en tomaten.

• Douce.

Zou je even duidelijk kunnen zeggen wat je nu eigenlijk wilt? Wil je mij voor je karretje spannen omdat je het zelf niet uit kunt leggen?

Het is niet mijn topic en ook niet mijn stelling, dus je doet je best maar om het duidelijk te krijgen.

Zag ik iets over geneuzel staan en “ga jij maar eens”, hoe verzin je het toch.

Douce

• keessie

Huh, uitleggen dat heb ik gedaan snap je eigenlijk wel waar de topic over gaat?

Niet zomaar wat zeggen Douce bij de les blijven.

Neem er gerust even de tijd voor Douce ga het geheel eens lezen vanaf vers 3 dan hoor ik het morgen wel.

• Douce.

Jij hoort niets van mij, het boeit me niet om verder te praten met iemand die zijn eigen stellingen niet kan beargumenteren en vervolgens tegen anderen zegt het niet te snappen.

In één ding heb je zeker gelijk, mij kun je niet volgen.

Tja, het pad van de eindtijd is niet vreugde- en begripvol voor je.

Douce

• keessie

Dan mag het duidelijk zijn dat je niet begrijpt waar Jezus op doelde in vers 3, geeft niet maar geef het dan toe is geen schande hoor Douce we zijn hier om te leren.

• Douce.

Waaruit maak jij op dat ik het niet snap?

Douce

• keessie

Aan je vraagstelling Douce, maar goed je hebt er niets mee prima jouw keuze

• Douce.

Wat heb ik jou gevraagd over het hoofdstuk wat ik niet wist?

Het enige wat ik niet snap is het gebrek aan vertrouwen dat het allemaal goed komt.

Douce

• theo

Tussen neus en lippen de film gezien: Knowing op sbs 6.

Natuurlijk maar een film en heeft natuurlijk niks te maken met bijbel/apocalyps maar het lijkt me wel iets zoals het zou kunnen gaan.

Ik zie het alleen maar als een aardige film, ik vind Nicolas Cage een goede acteur, de beelden zijn hier en daar wel spectaculair zeker op het end en het verhaal is wel spannend.

Gezien?

Anders moet je wellicht eens overwegen om deze film eens huren.

Niet als bijbelse overtuiging maar gewoon voor de leuk.

• keessie

Zou ik best een keer kunnen doen Theo