Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Voor Theo

• theo

O ja??

Waar doe je mee in een ander onderwerp dan?

Waar en wanner open(de) jij een posting anders mee ??

• keessie

Gaat erom wat er in de Schrift staat Frederik en max 5 jaar

• Gonnie

:D Ha ha, nu dan moet je wel erg veranderen, en alles niet zo somber inzien.;)

• Frederik D

Daar gaat het niet om. Op mijn manier hou ik, als ik me er mee mag bemoeien, best een beetje van jou, ondanks alle irritaties.

• Frederik D

Verklaar je dan nader.

• keessie

Nergens anders mee Theo, MAAR ik open niet zoveel postings.

• theo

DUS…

Heb jij geen andere theologsche/geloofs/bijbelse interesses dan de eindtijd

Dat schreef ik toch al??

Je hebt niks met al die andere zaken die ik voorstelde.

Wel…er is ook niet een verbod om een obsessie te hebben..

OF ????

• keessie

Mattheüs 24

3 En als Hij op den Olijfberg gezeten was, gingen de discipelen tot Hem alleen, zeggende: Zeg ons, wanneer zullen deze dingen zijn, en welk zal het teken zijn van Uw toekomst, en van de voleinding der wereld?

34 Voorwaar, Ik zeg u: Dit geslacht zal geenszins voorbijgaan, totdat al deze dingen zullen geschied zijn.

Frederik de discipelen stelden Jezus een vraag zie vers 3, bestudeer het maar eens .

• Douce.

Enerzijds houd je de Psalmen aan met een eeuwenoude uitdrukking en anderzijds begin je over 1948 (Staat Israël). Als je het naar deze tijd wilt “brengen” is het wellicht begrijpelijker voor je opponenten om het overzichtelijk te houden.

Douce

• keessie

Misschien noem jij het een obsessie Theo maar ik zie lees en hoor en zie het dagelijks om me heen dat het geheel al verder de afgrond inglijdt.