Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Voor Theo

• keessie

Frederik je bent gezakt, je leest het verkeerd trekt het uit die context door EEN zin te lezen valt me een beetje van je tegen man.

Jezus heeft het over DIT geslacht wat een voorgaande zinnen beschreven staat.

• keessie

Is geen bang makerij Theo pffffffffff

• Douce.

generatie

1) Club van schilders 2) Deel van geslacht 3) Eenheid van tijd 4) Geslacht 5) Groep kunstenaars 6) Groep tijdgenoten 7) Mensdom 8) Mensengeslacht 9) Teling 10) Telling 11) Tijdaanuiding 12) Tijdgenoot 13) Tijd…

Gr. Douce

• Gonnie

Nee ik houd van mensen die hun nuchtere gezonde verstand gebruiken, en niet van hen die alleen maar eigenlijk bang zijn, en bang waarvoor.? Van jou heb ik nimmer gemerkt dat jij een blij geloof hebt. Brrrr. Je zal met zo iemand als jij moeten leven.:S

• keessie

Frederik 2018 hoeft niet te kloppen het kan maar kan ook eerder of iets later

• theo

Nee, dat las ik al eerder de avond in een bericht aan Boris.

Maar je wilt het alleen hebben over eindtijd, enkel en alleen over je obsessie en geliefde eindtijd en nergens anders over??

• keessie

Ja in Psalmen staat 70 jaar dus dat heb ik aangehouden Douce

• keessie

Dus je houdt niet van mij?

• keessie

Valt mee toch Theo

• Frederik D

Wat is iets? Een maandje? Een jaartje? Vijf jaren? Een eeuwtje?

Ben je niet bang dat je niets beter bent dan een JG, die precies wist dat de wereld in 1975 verging en nu met smoezelige smoezen komt om zijn misrekening goed te praten?