Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Wat als

• perihelium

De Bijbel de basis zou vormen van elk optreden van de overheid?

• Frederik D

Dan wordt Nederland Groot-Urk.

• perihelium

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dan wordt Nederland Groot-Urk.

Je hebt toch niks tegen Urk(ers)? Ik heb er laatst een mooie dag beleefd! Daarbij heeft Urk zeker voordelen, ik hoorde vandaag dat de helft van de Urkers hun partner vindt binnen 800 meter van hun geboorteplek. :)

• Boris

Dat zou terug naar af zijn.

http://www.youtube.com/watch?v=__khgIzMyaM

• Frederik D

Kortom, veel inteelt met alle geestelijke gevolgen van dien zoals idiotie, vroom geneuzel, zedige lange rokken met zeer hoge split, drankzucht en achterbaksheid.

• Boris

Je bent me net voor met je reactie. Ik had iets dergelijks ook in gedachten.

• Frederik D

Ik ken Urk als de zak in mijn zondagse colbert.

• keessie

Dan zou het er veel beter uitzien Steven

• perihelium

keessie Schreef:

——————————————————-

> Dan zou het er veel beter uitzien Steven

Het zou pas mooi zijn als de Bijbel de basis zou zijn bij alles wat mensen doen! Maar om eerlijk te zijn.. we hebben Jezus nodig!

Wel een mooi gedachte-experiment hoe het zou zijn als de overheid de Bijbel als basis zou hebben. Maar dan heb je dus politieke partijen die om de uitleg ervan gaan vechten, zie bv het pb. Door te stemmen hebben we wel enige invloed hoe we worden bestuurd, maar gelukkig hebben we als gelovige de zekerheid dat God alles overziet en ons leidt! Prijs de Heer! :)

• Boris

Wederom nietszeggend vroom geneuzel.