Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Hoogtijd.

• Allen

Het is weer hoogtijd dat de,

voormoderatie van de plank gehaald gaat worden.

Allen.

• Boris

breed heeft net ontdekt dat deze eraf is en is nu dus weer aan het gallen geslagen.

• Gonnie

Op het politiek prikbord krijgt hij weinig kans, hij wordt dan direct verwijderd..

Vandaar dat hij laaiend is op Boris.

• Frederik D

Er zouden meer Borissen moeten zijn.

• theo

Laat dat aandachttrekkertje toch gewoon met rust, hij mist in het dagelijks leven sociale contacten en heeft dit blijkbaar nodig in zijn, voor zijn gevoel, verder niet zo zinvol bestaan.

Niet op reageren, links laten liggen, ook niet over hem reageren wat ik nu sinds zeeeeer lange tijd toch ook weer doe maar dit is het enige wat ik nu toch weer even kwijt wil over dit pubertje.

DUS reageer ook niet op dit bericht svp.

.

• Boris

Ik heb mijn hulp al aangeboden op een ander prikbord maar (nog) geen reactie ontvangen.

• perihelium

Heeft het ook een Bijbelse grondslag dat we mensen die sociale contacten zouden missen links moeten laten liggen?

• Allen

Nou, ik zou zeggen doe je best,

hij probeert nu dit bordje te slopen dus laat je bijbelse grondslagen er maar op los.

Je weet nu toch onderhand wel wie die geestelijk gestoorde is, of niet?

Wat ben jij naïef zeg, niet te geloven.

Allen.

• Gonnie

Oh wat fijn Perihelium dat jij nu zo reageert, nu is alle hoop op jou dat jij nu over die stakker ontfermt.

Doe dat, bemoei je met die zielepoot. De Heere zal dat zeker goed prijzen, dat jij hem onder jouw hoede neemt. Een echte christen ben je dan.:)

• Gonnie

Je hebt een pb