Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Bijbel pagina. Gods wil?

• theo

Laten we eens proberen om weer eens een serieus onderwerp te behandelen.

Als Gods iets zegt wil God dat dan ook?

Gen 25,23

En de HERE zeide tot haar: Twee volken zijn in uw schoot, en twee natiën zullen zich scheiden uit uw lichaam; de ene natie zal sterker zijn dan de andere, en de oudste zal de jongste dienstbaar wezen.

Bovenstaande tekst: Is dat Gods wil of doet God een voorspelling?

• holybol

Laten we eens proberen om weer eens een serieus onderwerp te behandelen.

wat is dat voor LUL opmerking?

• theo

Je bent toch niet van mening dat ik je overvloedige postings hier verplicht serieus zou moeten nemen??

Je mag overigens ook een reactie geven op mijn bijbelse opmerking in de posting.

Dat ben je natuurlijk ook niet verplicht..het is een uitnodiging.

• holybol

het wordt tijd dat jij eens normaal werk zoekt ipv. dat kerk gejank

• theo

In het kader van mijn onderwerp; het is vast Gods wil dat ik doe wat ik doe en dat ik schrijf wat ik schrijf.

• Eliyahu

theo Schreef:

——————————————————-

> In het kader van mijn onderwerp; het is vast Gods

> wil dat ik doe wat ik doe en dat ik schrijf wat ik

> schrijf.

Bs'd

Geloof jij niet in vrije wil Theo?

• Allen

- Laten we eens proberen om weer eens een serieus onderwerp te behandelen. -

- wat is dat voor LUL opmerking? -

Theo heeft volkomen gelijk,

Dat geneuzel waar jij dit bordje mee vervuild is in het geheel niet serieus te nemen.

Het is hoogstens leuk om er de draak mee te steken,

en dat doe ik dan ook met plezier.

enne, smijt niet met vleeswaren die je, of niet bezit,

of zo klein zijn dat je een vergrootglas nodig hebt om ze te ontdekken.

Allen.

• CU

Ik zie daar wel enige overeenkomst met het verhaal van Lot. Die produceerde in een dronken bui, ook twee volkeren, van bastaards nog al wel, bij zijn twee dochters.

En toch noemen ze Lot in het NT een rechtschapen man. Wat een moraal toch, vroeger.

• holybol

ik reageer alleen op BIJBELSE grond op reacties, dus jij en theo met je onzin dit en onzin dat, zullen toch met inhoudelijk geschut moeten komen anders dan dat ik niet goed wijs ben.

theo is blijkbaar wel barmhartig jegens oude dametjes die weg willen oversteken maar niet jegens gelovigen die het UFO fenomeen onder de aandacht brengen, jegens pedofielen, jegens kippenfokkers, hondertrimmers, bijenfluisteraars, toiletjuffen etc.

en jij bent gewoon dom.

• Allen

Wel ja, natuurlijk joh,

Bijbelse ufo's.

En Jezus komt terug in een vliegende schotel

met anti-zwaartekracht aandrijving.

Allen