Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verbazing: Irak/Babylon als nieuwe wereldmacht?

• holybol

Het economische epicentrum zal in de nabije toekomst niet in Hong Kong liggen maar in Irak dat nu niet meer is dan een groot kerkhof.

Enkele afvallige joden zullen zich aan de Eufraat vestigen en in babylon hun handelscentrum openen. Zijn het ook niet de engelen van de Eufraat die in de laatste dagen worden los gelaten?

Verbazingwekkend, niet te geloven, dit Irak dat niet meer dan een kerkhof is? Ja, dat zei Johannes in openbaring 17:6 ook al.

“en ik verbaas* me, haar (babylon) waarnemend”

• Allen

Nee, dat gaat het niet worden,

Sinterklaas heeft mij hoogstpersoonlijk geschreven,

dat hij dat hoogstpersoonlijk tegen gaat houden.

Allen.

• holybol

geloof jij nog in sint

• theo

Nee hoor, Drenthe wordt de nieuwe wereldmacht, het staat duidelijk in Ezechiel 49 ;13

• holybol

ah, hebben we hardcore theoloog nr. 2 met zijn briljante toevoegingen.

• theo

Dank u, dank u.

Nu hebben we al twee briljantines op dit prikbord; jij en ikke.

• Allen

Het bestaan van de Sint komt mij reëler voor,

dan de kletskoek die jij op dit bordje verkondigd.

Allen.

• holybol

check het na in de bijbel en hou je kwek. tenzij je mijn dingen kunt weerleggen.

• holybol

het mooie is de herkenning van dezelfde verbazing van johannes als die van ons. de mensen reageerden vroeger dus even zo als wij. johannes had dus ook een bepaald beeld van het huidige irak dat hij niet kon rijmen met een megastad, babylon.