Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraagje voor Theo.

• keessie

Beste Theo ik open speciaal een draadje voor jou en dan ga je zo tegen me doen, je weet voor jezelf 100% zeker dat God bestaat en je vrouw niet vreemd gaat, maar hoeveel …% (staan 3 stipjes in het geval je 100 in gaat vullen) twijfel je eventueel aan het feit wat in het O.T. staat omtrent de zondvloed?

Theo ik kan het niet makkelijker voor je maken.

• theo

Keessie ik snap het even niet, waarom kun/wil/durf je niet gewoon te beloven dat je niet af zult haken en geen oneliners zult plaatsen maar echt in debat kunt/wilt/durft te gaan ???????

Gewoon een eenvoudige vraag die ik inmiddels tientallen keren aan jou gesteld heb op de prikborden in de afgelopen jaren maar waar je tot nu toe niet/nooit antwoord hebt willen/durven geven.

Waarom niet??

• theo

denk je met dit spelletje door te willen gaan?

• keessie

Theo je hebt gewonnen ik geef het op, maar ik hou alles in de gaten in die zin dit komt nog wel eens ter sprake.

• theo

Ik heb helemaal niks gewonnen, ik vraag om een simpele belofte waarop jij geen antwoord durft te geven.

• theo

keessie stelt een vraag aan mij, , keessie durft geen belofte te doen, ik weet precies waar hij op uit is, hij slaat jouw opmerking doelbewust over , keessie is nogal eenzijdig, eenkennig, bang?? , selectief? !.

keessie is in ieder geval en hoe dan ook wel erg transparant.

• theo

na alle zinloze (re)acties van jou had je rond half vijf vanmiddag al een antwoord van mij kunnen krijgen.

Wat vind je nou zelf van je manier van doen ???

• Frederik D

De volgende vraagjes staan nog open:

http://bijbel.startpagina.nl/prikbord/15346744/15347012/vraagjes-voor-keessie#msg-15347012

• theo

Volgens mij staan er nog tientallen vragen over die aan keessie zijn gesteld.