Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Vraagje voor Theo.

• keessie

Theo heeft de zondvloed plaats gevonden zoals in het O.T. staat volgens jouw waarheid?

• Frederik D

Denk jij dat de aarde plat is zoals de Bijbel overduidelijk suggereert?

En denk jij dat er een tastbaar hemelgewelf is met echte sluizen zoals er in de Bijbel staat?

Vind je het gek dat wie de Bijbelse platte aarde en het Bijbelse hemelgewelf verwerpt, ook de letterlijke zondvloed verwerpt?

Weet jij echt niet hoe Theo over de Zondvloed denkt?

En waarom gaat het in de Bijbel, om troost of om geschiedkundige analyses?

• theo

Wat dacht je..laat ik het hier dan maar proberen.

Je trekt je dus helemaal niks aan van mijn opmerking op het theologiebord.

Blijf maar drammen hoor, je kunt drammen tot je een ons weegt en je kunt jezelf belachelijk blijven willen maken, het is allemaal vrije keus van je.

Net zo goed als het voor mij een vrije keus is om niet eerder met je in debat te willen ( ipv een vraag van jou verplicht te moeten beantwoorden) als je niet wilt beloven dat je zelf in debat wilt.

Of maakt het prikbord verschil dat je denkt dat ik hier wel tot antwoorden verplicht zou zijn???

• keessie

Je wilt of kunt dus niet ingaan op een simpele vraag laat staan hem beantwoorden das jammer Theo zalkmaarzegge

• theo

Re: Vraagje aan Theo over DE zondvloed

Gepost door: theo ()

Datum: 08 april 2012 17:17

Datum: 08 april 2012 16:57

Ben jij leesblind of kleurendoof?

———————————————

Datum: 08 april 2012 16:39

Ik stel ook een vraag, niet relatief simpel, gewoon een simpele vraag.

Die vraag wil je blijkbaar niet eerst beantwoorden en toch wil ik die belofte van je in het licht van het verleden, je instelling van NIET willen debateren.

Nog één keer voor de tigste keer: je belooft dat je niet afhaakt en geen oneliners plaatst.

Als je nu weer om mijn vraag heendraait dan reageer ik daar op deze manier opnieuw op.

Hoezeer je het ook om tracht te draaien dat IK niet zou willen antwoorden.

• keessie

Theo je hebt al 3 medestanders en ik ben daar niet jaloers op hoe kan dat nou?

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> Theo je hebt al 3 medestanders en ik ben daar niet

> jaloers op hoe kan dat nou?

Ik heb geen idee waarom jij niet jaloers bent.

Zou je dat graag willen?

Ik ben zeker niet jaloers op jou en ik leg meteen uit waarom: Vanwege het feit dat je geen discussie aandurft, met niemand over welk onderwerp dan ook.

Of geldt dat alleen voor geloofs/bijbelse zaken en wil je een discussie over kikkervisjes of fietsen?

DAN moet je echter niet bij mij zijn want daar heb ik geen verstand van.

• keessie

Theo ik snap het niet, tevens dwaal je ook een beetje, wat hebben fietsviskikkers nu met de zondvloed te maken?

Slaap er anders nog een nachtje over dat je morgen met een zinnig antwoord komt, als het antwoord ja is heb ik geen vragen als het nee is mag je mij wel wat uitleggen, en let wel de Schrift als grondslag he dat is immers de blauwdruk.

• theo

Re: Vraagje voor Theo.

Gepost door: theo (—.sub227.ddfr.nl)

Datum: 08 april 2012 20:46

Datum: 08 april 2012 17:17

Datum: 08 april 2012 16:57

Ben jij leesblind of kleurendoof?

———————————————

Datum: 08 april 2012 16:39

Ik stel ook een vraag, niet relatief simpel, gewoon een simpele vraag.

Die vraag wil je blijkbaar niet eerst beantwoorden en toch wil ik die belofte van je in het licht van het verleden, je instelling van NIET willen debateren.

Nog één keer voor de tigste keer: je belooft dat je niet afhaakt en geen oneliners plaatst.

Als je nu weer om mijn vraag heendraait dan reageer ik daar op deze manier opnieuw op.

Hoezeer je het ook om tracht te draaien dat IK niet zou willen antwoorden.

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> Theo ik snap het niet, tevens dwaal je ook een

> beetje, wat hebben fietsviskikkers nu met de

> zondvloed te maken?

> Slaap er anders nog een nachtje over dat je morgen

> met een zinnig antwoord komt, als het antwoord ja

> is heb ik geen vragen als het nee is mag je mij

> wel wat uitleggen, en let wel de Schrift als

> grondslag he dat is immers de blauwdruk.

Keessie ik snap het even niet, waarom kun/wil/durf je niet gewoon te beloven dat je niet af zult haken en geen oneliners zult plaatsen maar echt in debat kunt/wilt/durft te gaan ???????

Gewoon een eenvoudige vraag die ik inmiddels tientallen keren aan jou gesteld heb op de prikborden in de afgelopen jaren maar waar je tot nu toe niet/nooit antwoord hebt willen/durven geven.

Waarom niet??