De weeen volgen elkaar in rap tempo op en de tijdspanne ertussen wordt ook al korter, nooit vertoonde beelden.
http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland/aid1148756/tornado-texas-slingter-vrachtwagens-in-de-lucht-video.aspx
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlWat vind je trouwens van de twee nieuwsberichten die er boven staan en van de enorme storm die weer over Japan raasde, maar die niet eens in de media kwam.
Nou ja, ik wacht het gewoon af. Werken zolang het dag is en blij zijn dat ik in een land leef waar het relatief rustig is.
Hoewel ik een tijdje terug wel hoorde dat er in Duitsland (vlak bij onze grens) een enorme vulkaan ligt, die eruit ziet als een meertje en die begint ook te borrelen.
Aan de damwanden van dat meertje kan je zien dat het een vulkaan is en groot ook, als die uit gaat barsten, nouuuuuu…
Eerst maar eens een goede Pasen gewenst,
Natuurlijk is dit een teken dat het einde der tijden nabij is.
Duizenden jaren lang zijn er GEEN vrachtauto's door de lucht geslingerd vanwege tornado's en NU wel, daar zijn de afgelopen duizenden jaren ook geen beelden van gemaakt en NU wel .
Als DAT niet geen tekenen zijn dat het einde nabij is dan weet ik het ook niet meer.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?