Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

............Kraam

• Allen

Dit bordje is helaas langzaamaan tot een ‘'oliebollenkraam’' aan het verworden.

Het is onderhand vergeven van de meest onzinnige en idiote topics.

Wat moeten weldenkende prikkers daar nu mee?

Nou, niets dus.

Allen.

• holybol

ben jij weldenkend? denk jij met je tenen? wat let je om zelf een zinnige bijdrage te posten anders dan je eeuwige muziek?

doe zelf iets ipv op anderen af te geven, slapjanus.

• holybol

als je bedoelt dat mijn bijdragen nooit in kerkdiensten naar voren worden gebracht dan heb je gelijk.

als je zegt dat mijn bijdragen anti schriftuurlijk zijn, bewijs dit maar.

waarvoor kies jij, traditie of schrift?

• Gonnie

In ieder geval heeft Allen misschien wel gelijk want jouw berichten zijn vaak niet van bijbelse inhoud en waarschijnlijk worden berichten met echt redelijk inhoud, niet geplaatst omdat er misschien wat kritisch opmerkingen zijn op bepaalde opvattingen van enkele prikkers.

Ik weet het niet want het is wel heel stil hier.:S

• Allen

Nee, ik zeg niet dat IK weldenkend ben,

maar idioot en onzinnig ben ik ook niet.

Afgeven op anderen?

Vrind, wel de zaak voorstellen zoals hij is,

ik geef nooit en te nimmer op weldenkende prikkers af.

Allen.

• Allen

Gode zij dank worden jou bedragen nooit en te nimmer in kerkdiensten gebruikt.

Het is voor Gods dienaren al moeilijk genoeg hun luisteraars tot een normaal christelijk geloof te brengen en te houden,

laat staan wanneer zij die kra……………………………………… de rest laat zich raden.

Allen.

• holybol

mijn berichten zijn WEL van bijbelse inhoud maar niet volgens de traditie.

verder heb ik nooit gemerkt dat kritische berichten hier niet welkom zijn. Om eerlijk te zijn heb ik hier zelden kritische berichten gelezen anders dan flink veel spotternijen.

einde discussie wat mij betreft.

• holybol

normaal christelijk geloof, wat is dat dan? schande dat je nooit hebt gehoord van de hemelse machten.

einde discussie wat mij betreft. maar ik heb wel gelijk.

• Allen

- Ik weet het niet want het is wel heel stil hier:S -

Zou de reden hiervan misschien kunnen zijn,

dat veel weldenkende prikkers geen behoefte hebben om in een ‘'oliebollenkraam’' over Bijbelse zaken te discussiëren?

Allen.

• keessie

Nou kom je dan eens met een topic enne dan bedoel ik geen toppop