Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

een dag dag

• holybol

onze doelgroep zijn de hemelse machten. Neem de god Refan uit Hand. 7:43. Hij/zij/het is een hemelse macht.

weliswaar zijn niet alle hemelse machten even aardig tegen ons maar wij moeten verzoening tot stand brengen. Israel doet dit op aarde al komt hier tot nog toe weinig van terecht.

Alles wat wij doen is voor de hemelse machten bestemd. Ik stel voor om een keer dag te zeggen zodat ze weten dat we er zijn en hen door hebben.

Hoevaak wordt op dit forum over de hemelse machten gekletst? Nooit. Terwijl ze onze eerste doelgroep zijn. Dag zeggen kan op een bepaalde dag, een dag dag.

De hanbdelingen periode zat vol met activiteiten van de geestenwereld. Zie hoe Herodus opeens aan zijn eind kwam met wormen en maden die uit zijn lichaam kropen nadat hij een god was genoemd. Hand. 12:22

Deze periode komt in versneld tempo terug.

ik zeg, dag hemelse machten…

wie twijfelt aan het bestaan van de geestenwereld moet deze youtube zien, vanaf 45 seconden, het gaat natuurlijk NIET om buitenaardsen.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GG5WfM2cUeU

• Alma

Nou was je zo goed bezig met je drinkbeker verhaal, en dan post je dit weer. Jammer!!

• theo

We kunnen er niet meer omheen, it is real, realy real.

• holybol

als jij niet snapt dat de hemelse machten onze doelgroep zijn, kun je beter niet geloven. maar ach ja, wat je allemaal in de kerk hoort, is niet te geloven.

wees eens kritisch.

• holybol

ik heb gelijk en jij niet, dat is het verschil. Maar ja ik ga ook niet naar de kerk.

• holybol

ik baseer me toch echt op de bijbel, handelingen nog wel. nooit gelezen zeker. Of 200000000 x overheen gelezen.

• holybol

deze posting is een schot voor open doel:

- verschil israel en gemeente wordt gemaakt

- hemelse machten aangeduid als onze doelgroep

- zelfs de bijverzen geef ik erbij, Handelingen.

dus ik zie het probleem niet.

Kan er iets duidelijk zijn dan een doelgroep te noemen?

• keessie

Ja heb het gezien Oliebol het zijn marsmannetjes ik weet het zeker.

• Douce.

Ik verwacht nog steeds een antwoord op een vaker gestelde vraag van mij.

Douce

• Allen

Jij probeert de leukste te zijn hier?

Allen.