Consulent Ank Zingevingscoach Tel 0909-1112777 Box 08
Waarom zingeving ?
Zingevingscoach :
Wil je weten wat maakt dat je doet wat je doet ?
Wil je inzicht in waar je tegenaan blijft lopen in je leven ?
Wil je veranderen, maar weet je niet hoe of lukt het niet alleen ?
Wil je zin in je leven ?
In een gesprek wat zich richt op innerlijk inzicht, innerlijk vertrouwen en persoonlijke ontwikkeling ontdek je wie je bent, wie je wilt zijn en hoe je dat in lijn brengt met elkaar.
Mijn naam is Ank Verhoeven.
Het is mijn passie om mensen te helpen worden wie ze ten diepste zijn. Ik luister en ben snel in het begrijpen van de situatie en de behoefte die je uitspreekt. Op basis daarvan help ik je ontdekken wat de beste oplossing, het beste antwoord is voor jou, nu !
Spiritualiteit staat voor mij voor de diepe verbondenheid met de Bron van Leven en met elkaar. Vanuit die verbondenheid wil ik je graag helpen met wat je nu belemmert.
Mijn achtergrond en opleiding is heel divers: ik heb een opleiding in gezondheidskunde, NLP, in coaching en counselling, maar ook in spiritueel werk en theologie.
Ik omschrijf mijzelf het liefst als “pastor voor de gelovige en niet-gelovige wereld”. Indien je vragen in relatie staan, op welke manier dan ook, tot het christelijk geloof, wil ik je graag helpen. Ik voel me vrij van dogma’s en leer, maar ken een diepe beleving, waar vanuit ik je graag de Liefde van God wil helpen ervaren.
Omdat spiritualiteit voor mij echter groter is dan het christelijk geloof alleen, sta ik ook zeker tot je beschikking als je vanuit een andere levensbeschouwing of overtuiging wilt praten. Ten diepste gaat het tenslotte om verbondenheid.
Tegen deze achtergrond kan ik je begeleiden om inzicht, antwoorden en oplossingen te vinden bij onder andere:
- Burn out (juist ook als u daar nog net niet bent of herstellende bent !)
- Zingeving (waarom gebeurt iets, wat wil ik echt, hoe kan ik me beter voelen etc.)
- Geloofsvragen
- Depressieve klachten
- Oververmoeidheid, stress
- Belemmerende patronen (eigenschappen die maken dat je niet bereikt wat je wilt)
- Terugkerende moeilijkheden in je leven
- Onzekerheid, gebrek aan zelfvertrouwen
- Eenzaamheid
- Persoonlijke ontwikkeling
Uiteindelijk is de ‘klik’ die u voelt met mij belangrijker dan de precieze problematiek; in een prettig gesprek kan alles besproken worden, ook problemen die hierboven niet genoemd worden. Het gaat om het contact, wat liefdevol en helpend is.
Het doel van elk gesprek is om u terug te brengen bij uw eigen innerlijke kracht/bron;
daar vanuit is elk probleem uiteindelijk hanteerbaar.
Ik hoop u hier snel te snel te woord te kunnen en mogen staan
Warme Groet Ank
Zingeving aan het geloof en het leven hulpverlening online
Als u mij niet online vind kunt u wel altijd een E-mail consult aanvragen op de site