Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

de beker van Gethsemané

• Sietse 45

Het is koud in het NoordWesten van Fryslân

• Douce.

In de Rijnmond is het ook weer truientijd.

Douce

• David

(tu)

• Douce.

Is dat de duim waaruit alles gezogen wordt?

Douce

• David

Alleen inhoudelijke reacties over de bijbel graag!

• Gonnie

Nu moet ik wel even lachen David, want er wordt hier op dit bord van uit de bijbel zulke onzin neer gezet, dat het mij steeds verbaasd dat dat nog door ‘'christenen ’' geslikt wordt.

Zoals hier een mening van een evangelist.

Gepost door: xxxxxx ()

Datum: 06 juli 2011 14:05

Dat zeg jij, ik denk niet dat iemand, wat zeg ik, ik ben er van overtuigd dat als iemand de heilige Geest in zich heeft geen dementie zal hebben of krijgen.

Nu wat verwacht jij dan hoe er dan gereageerd wordt.

• Douce.

Mag ik met jouw welnemen vragen wat er voor inhoudelijks aan een opgestoken duim is en aan meerdere reacties in deze (en andere) topics? Je laat je kennen door mij eruit te pikken, opvallend……..::o Wil je het ook even melden aan al die anderen, en zeker tegen hen die in fatsoen verre over de schreef gaan?

Bij voorbaat mijn Bijbels gefundeerde beleefde dank!:D

Douce

• Sietse 45

Hoort ook kleding bij:D

• David

hijabi oliebol Schreef:

——————————————————-

> Het kruis van christus is het kruis van

> gehoorzaamheid. Als mens vernederde hij zichzelf

> tot aan de dood, zelfs de dood van het kruis. DAT

> was de beker die zijn Vader hem had gegeven.

De losprijs die Jezus voor velen bracht is de blootstelling als mens aan de verleiding van Satan en dus ook aan de mogelijke vernietiging van zichzelf.

De overwinning die Jezus behaalde is inderdaad het gehoorzaam te blijven aan God ondanks de martelingen die hij zou ondergaan tot aan de dood.

David ;)

• CU

Als je dan toch zo scherp meent te zijn, hoe wist men dan dat Jezus dat bad?

Jezus nam drie dicipelen mee die in slaap vielen, en toch hoorden ze wat Jezus, alleen, verderop gaand en zich afzonderde, bad?

Het verhaal is net zo sterk als een boerenkoolcirkel in een graanveld.