Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

onze vijand is de incubus-djinn

• holybol

theologen vinden de incubus deel van een onthologische problematiek die je vooral politiek moet benaderen.

ik denk er anders over. Op vrijdagavond moet je niet alleen het bos in. dit wezen is natuurlijk geen buitenaardse maar stond ´s nachts naast het bed van kelly cahill. Met een lange cape om.

• Allen

……………………….ik denk er anders over. Op vrijdagavond moet je niet alleen het bos in. dit wezen is natuurlijk geen buitenaardse maar stond ´s nachts naast het bed van kelly cahill. Met een lange cape om…………….

Ik denk er ook heeeel anders over toetermans,

ik denk, nee, ik weet wel zeker dat die Kelly te diep in het glaasje heeft gekeken en een onsje of wat paddo's naar binnen heeft gewerkt.

Dit soort maskers maakten wij vroeger van papier pap met lijm, op de lagere school,

een lik waterverf er overheen en klaar was je.

welterusten,

Allen.

• Sietse 45

Jij deugt voor geen meter.

• holybol

ik denk, nee, ik weet wel zeker dat die Kelly te diep in het glaasje heeft gekeken en een onsje of wat paddo's naar binnen heeft gewerkt.

hoe weet je dat zo zeker? heb je onderzoek gedaan?

en op wat voor school heb je gezeten? de pap en lijmschool?

• holybol

klopt, met volle maan dans ik poedelnaakt rond het huis van mijn knappe buurvrouw met een fierljep in mijn kont.

• holybol

weet je wat niet normaal is, dat theologen politiek willen reageren op de incubus, zoogenaamd politieke systemen.

• ¥ Lotje ¥

:Dh ahha met jou wil ik wel eens een kopje koffie drinken . ik moet altijd lachen om je humor :)

• Sietse 45

hijabi oliebol Schreef:

——————————————————-

> klopt, met volle maan dans ik poedelnaakt rond het

> huis van mijn knappe buurvrouw met een fierljep in

> mijn kont.

De Heer zegt: Roep mij aan, en ik zal je antwoorden, ik zal je grote, wonderlijke dingen bekendmaken, dingen die je volkomen onbekend zijn.

Jr 33:1-3

Dit is toepasselijk op jou toeter.