http://xandernieuws.punt.nl/?id=656060&r=1&tbl_archief=&
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlXandernieuws: “Deense regering overweegt invoering Sharia en islamitische moraalpolitie in moslimwijken”
Zoek je vervolgens op Denemarken en sharia dan zie je dat niet de Deense regering maar een moslim groepering in Denemarken een campagne heeft gelanceerd om delen van Kopenhagen en andere Deense steden te veranderen in “Sharia Zones” die zouden moeten gaan functioneren als autonome enclaves geregeerd door de islamitische wet.
Bs'd
"Ik, J-H-W-H uw God, ben een na-ijverig God, Die de misdaad van de vaderen vergeldt aan de kinderen, aan het derde en vierde geslacht van hen die Mij haten,"
Binnen vier generaties na de holocaust zal Europa zoals we dat duizenden jaren gekend hebben niet meer bestaan en veranderd zijn in een arabisch kalifaat.
Nou dat lijkt me niet echt wat, laten ze de Sharia maar mooi in Islamitische landen houden, daar kan je zien wat een rotzooi het er is.
Ik wil in ieder geval niet dat we hier van die Sharia Zones krijgen, dan ga ik accuut op Wilders stemmen en word betalend lid van de PVV.
Ik vind trouwens inmiddels ook, dat we uit de EU moeten stappen.
Ellen
Lekker makkelijk, je kwakt hier gewoon een link op het bordje en klaar is keesje.
Niet de moeite waard om aan jou topics serieus aandacht te besteden laat staan serieus te nemen.
Wij zijn hier tenslotte van jou gewend dat jij niets anders t.a.v. van andersdenkenden/gelovigen/ongelovigen doet.
dus, wie de bal kaatst…………………………..
Allen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?