Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Dit bijbelbord.

• Allen

- Nou dan ben jij ook alweer niet geschikt. -

Heb je helemaal gelijk in, totaal ongeschikt,

ik heb namelijk een pesthekel aan religieuze beterweters, dan wel, zij die hun waarheid als DE waarheid bij een ander door de strot probeert te duwen.

- Vind je. -

Ja, dat vind ik.

- En wanneer is iemand dan te fundamentalistisch? -

Zie mijn eerste antwoord in dit draadje.

- En hoe zit het met de oliebollen krakers? -

Oliebollen kraak je niet, die vreet je op, in dit geval met huid en haar.

Allen.

• Frederik D

Maar dat is niet de taak van een hulpmoderator. Een hulpmoderator behoort alleen de berichten van B en D te verwijderen.

Je ruikt macht en kan de verleiding niet weerstaan. Waarom?

• Frederik D

Zoals de zaken er nu voor staan, dienen alleen B en D geweerd te worden.

Waarom denken mensen als jij er meteen aan een eigen koers te varen als hulpmoderator? Is macht dan zo verleidelijk?

Leidt ons niet in verzoeking. Wie zei dat alweer?

• Frederik D

Hulpmoderators hebben een strikte opdracht en dienen zich strikt aan die opdracht te houden.

Jij en ik begrijpen dat. Maar er zijn enkele anderen die denken dat hulpmoderators een eigen koers mogen varen.

Dat gezeur (iets anders kan ik er niet van maken) van bijvoorbeeld Keessie getuigt van onkunde, onkennis en, ja, ook van machtshonger.

• Frederik D

Dankzij de prikbordfilistijnen B en D.

En het schijnt dat een zekere Boaz die prikbordfilistijnen prefereert boven mensen zoals ik.

• Douce.

Ja, dat klopt. Hij ziet helaas het verschil niet tussen een speler en een umpire, zoals jij en ik reeds eerder betoogden.

(Umpire zeg ik natuurlijk vanuit mijn honkbal verleden - ik was zelf umpire voor de bond. Mijn badge heb ik bewaard:)).

Douce

• Douce.

Als leider van een team (dan zit je altijd in de dug-out) ben ik ook het veld opgelopen om tegen de umpire in protest te gaan, mag helemaaaaaaaaaaal niet.

De ump, een goede bekende en vriend, stuurde me weg met de mededeling: niet meer protesteren op het veld anders douchen (werd nooit gezegd, maar was dat speciale draaiende beweginkje boven het hoofd, misschien ken je het). Waarmee ik maar het verschil wil aantonen……….wie ore heeft die hore of zoiets toch?:D

Douce

• Douce.

Voor veel mensen is er ruimte in hun hart voor gevlei………….dat zou wel eens een reden kunnen zijn:)

Douce

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Dankzij de prikbordfilistijnen B en D.

>

> En het schijnt dat een zekere Boaz die

> prikbordfilistijnen prefereert boven mensen zoals

> ik.

Ben jij menselijk dan?

• Ellen-Josee

Frederik D Schreef:

——————————————————-

> Maar dat is niet de taak van een hulpmoderator.

> Een hulpmoderator behoort alleen de berichten van

> B en D te verwijderen.

Ik weet niet eens wie B en D zijn.

>

> Je ruikt macht en kan de verleiding niet

> weerstaan. Waarom?

Het was gewoon een grapje, raadpleeg in vervolg eerst je schoonmoeder, die snapt dat namelijk wel.

Gr Ellen