Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

wie liegt er?

• holybol

zijn UFO ontvoerden fantasten of gewoon kletsmajoren?

Of… liegen de gray aliens alles bij elkaar??? Waar komen ze vandaan? de planeten die ze opnoemen lijken eerder op namen van planten en medicijnen dan van hemellichamen.

de beroemde men in black, mannen in zwart duiken door de geschiedenis op: julius ceasar, napoleon en malcolm X hadden ontmoetingen met deze figuren. Malcolm X had in de bajes opeens bezoek naast zich. Hij dacht dat het een engel van Allah was.

kom ik tot de slotsom: UFO-ontvoeringen vertonen zeer veel gelijkenissen met demonische ervaringen van vroeger. In het Victoriaanse engeland werd al gewaarschuwd voor een wezen dat incubus heette en het vooral op homoseksuelen had voorzien. zals alexander de grote???

speelt dit wezen een rol achter de politieke schermen?

• theo

Nee, dit wezen wezen speelt IN de schermen..duidelijk.

Net als de eindtijd..om bang van te worden.

Wat een kolder, wat een onzin. wat een ellendig bestaan, wat een verlaging van dit bijbelprikord,.

• Frederik D

Wel eens gehoord van psychologie?

• holybol

het lijkt me beter dat jij opzout naar theologiepagina, kwakzalver

• holybol

yep, aan ongeloof in ufo´s ligt hetzelfde psychologische principe ten grondslag als waardoor de middeleeuwen ons in de greep hielden.

• Allen

Het schrijven van SF romans, is dat niets voor jou?, je zou aan de lopende band bestsellers produceren volgens mij.

Het ontbreekt je in ieder geval niet aan een uiterst levendige fantasie.

Allen.B)

• Allen

Ach theo,

Er gaat toch geen enkel gevaar van die topics uit?

Ieder weldenkend mens hier lacht zich er een kriek om.

Het heeft niets met religie van doen natuurlijk, maar probeer ook de humor er van in te zien

een beetje lachen op dit bordje kan geen kwaad.

AllenB)

• holybol

men lachte Noach ook uit, welke siberische DEPRESSIEVE OELEWAPPER BOUWT ER nu een ark middenin in de zomer.

dominee theo snapt helemaal niks volgens mij.

• holybol

ik wil wedden dat een aantal SF schrijvers openbaringen hebben gehad of meer wisten dat we denken, zoals Arthur C. Clarke en Asimov.

maar als je goed hebt gelezen (wat je dus niet doet met je zonnebril op), zie je dat UFO's niks te maken hebben met SF maar met demonen en de Eindtijd.

• Frederik D

Ik wil harde bewijzen, beste Oliebol. En die lever je me nooit. Als ik jou vraag naar harde bewijzen, kom je aan met intellectuelenhaat en zo. Maar ik kan prima tegen je haat. Mij hoor je niet klagen.

Wanneer zet jij bij jezelf de knop om en word je een rationele scepticus? Wees eens flink en erken dat de ufogelovigen nooit met bewijzen komen? Open je ogen en zeg tot jezelf: ik laat me niet meer belazeren.

Je verkwanselt je talenten. En dat is triest. Je hebt in je de potentie om een gezonde ufoscepticus te zijn.

Waarom wil je in ufo's geloven?

Anderzijds zorg je wel voor smeuïgheid.

Vind je het erg dat ik om je geef?