je bent zelf een mafkees. de eindtijd is een heel belangrijk principe voor onze generatie. tegen noach zeiden ze ook dat ie een mafkees was.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlTja, en wat deed de joodse en/of christelijke God, heel wat anders natuurlijk.
Verder hadden de Maya's diverse tijdsberekeningen.
Eindtijden zijn van alle tijden, dat wilde ik maar zeggen. Bij alle geloven en dat is op zich niet slecht, zo houd je je lampje brandend, zoals de wijze en/of dwaze maagden.
Douce
Daar heb ik evenmin iets mee, althans als eindtijdvoorspelling.
“Crisis is signaal van eindtijd”".
Wel verdorie zoukzeggen: Crisis?? CRISIS??
Terwijl wereldwijd al eeuwenlang miljoenen mensen in een crisis leven. Tot vandaag de dag er miljoenen mensen zijn die niet denken: Wat zullen we vanavond nou eens eten -maar- hebben we vanavond ook iets te eten?
Mijn ouders en schoonouders hebben de dertiger jaren meegemaakt met een crisis, er was niks - NIKS- armoe troef maar nu hebben we echt een crisis hoor en DUS leven we in de eindtijd.
Potverdorie noggusaantoe- POTVERDORIENOGGUSANTOEZEG ! (Met dank aan Toon Hermans)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?