Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Gelukkig zij die modereren...

• Michiel...

Gelukkig zij die modereren. Die bepalen wat er op een prikbord gebeurt.

Zij hebben alles in de hand. Zij bepalen wat er gebeurt. En zij zien als eerste een eens levendig prikbord langzaam aan uitdoven tot een prikbord waar de begrippen traagheid en saaiheid volledig tot hun recht komen.

Speciaal voor dit prikbord en haar moderators - een muzikale groet:

http://www.youtube.com/watch?v=UMPC8QJF6sI&ob=av2e

• holybol

tis me al eerder opgevallen dat we een tikje dezelfde muzieksmaak hebben.

• Marjorie

Het overlijden van dit bord is niet de schuld van de moderator maar van de prikbordterroristen.

Maar het is erg jammer.

• Michiel...

Prikbordterroristen bestaan niet echt Marjorie. Want in feite hebben ze geen enkele macht. Die krijgen pas macht als ze aandacht krijgen van hen die zich eraan storen. Niet reageren op dergelijke figuren is veel effectiever dan welke moderatie dan ook. Want de prikbordterrorist wil maar een ding - aandacht en het vuurtje opstoken.

Ik heb me nooit gestoord aan welke onrustzoeker op welk prikbord dan ook. Maar moderatie zoals dat op dit prikbord nu gebeurt vindt ik pas echt de dood van dit prikbord. Want elke spontaniteit is weg en elke discussie wordt zo in de kiem gesmoord. Echt heel erg jammer. Voor iedereen die hier jaren met heel veel plezier heeft kunnen prikken.

Met een groet,

Michiel…

• LeSage

In het verleden heb ik wel eens een yahoo-prikbord ter beschikking gesteld, wanneer dit hier weer eens gesloten was. Echter op 2 na meldde zich niemand van de prikkers. Dus is er nu wel echt zo'n behoefte??

Ja - het is ff wennen, zo'n yahooprikbord werkt iets anders.

Nou en?

• Douce.

Voor jou is het misschien even wennen, dat geldt echt niet voor iedereen, zeker voor mij niet. Ik heb daar destijds ook wel eens gekeken en gelezen (op dat yahooprikbord).

Als het flitsende weg is, is er geen r…meer aan. Het moge ook blijken uit het wegblijven van veel bekende prikkers, alhoewel dezen mogelijk meerdere argumenten hebben om niet meer mee te doen.

Douce

• Ellen-Josee

Die muziek is werkelijk heel goed gekozen Michiel. Mijn complimenten.

Sinds het prikbord hier op zijn kant ligt, lach en lees ik meer.

Wist jij dat er verschil is tussen een protestantse psychose en een katholieke psychose?

Ik praat nu ook weer gewoon met mensen!

Met hartelijke groet,

Ellen :)

• Ellen-Josee

Marjorie Schreef:

——————————————————-

> Het overlijden van dit bord is niet de schuld van

> de moderator maar van de prikbordterroristen.

Dat vind ik op zich al een prikbordterroristische opmerking.

Mij zul je nooit betrappen op een dergelijke opmerking, net zo min als op het z.g. ‘trollengezeur’.

Volgens mij heeft dat nu juist te maken met het feit dat er zo'n moderatie is die niks om het lijf heeft.

Want ik zie bepaalde rare of rotopmerkingen naar elkaar toe toch gewoon op het prikbord terecht komen.

> Maar het is erg jammer.

Ach als er alleen maar neurend gezeurd kan worden, mis ik er niet veel aan hoor.

Veel mensen waren al afgenokt door het gehalte hier. B.v. Frans.

Ellen

• LeSage

Kennelijk moet het dan flitsend zijn.

Ik vind dat vreemd. In het begin is het misschien wel boeiend, het snel kunnen reagere op elkaars reakties. maar op een zeker moment weet je dat toch wel, en ga je toch voor de onderwerpen die voorbij komen?

• Marjorie

Jouw reactie zegt alles over jou en niets over mij. Ik ga er verder maar niet op in.

Wat is “neurend gezeur”?

Ellen-Josee Schreef:

——————————————————-

> Marjorie Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > Het overlijden van dit bord is niet de schuld

> van

> > de moderator maar van de prikbordterroristen.

>

> Dat vind ik op zich al een prikbordterroristische

> opmerking.

> Mij zul je nooit betrappen op een dergelijke

> opmerking, net zo min als op het z.g.

> ‘trollengezeur’.

> Volgens mij heeft dat nu juist te maken met het

> feit dat er zo'n moderatie is die niks om het lijf

> heeft.

> Want ik zie bepaalde rare of rotopmerkingen naar

> elkaar toe toch gewoon op het prikbord terecht

> komen.