…..Bijbelprikbordverziekertje begint me danig de keel uit te hangen. Van het eens zo b(l)oeiende prikbord is geen spaan meer heel.
Dat wilde ik even kwijt.
Douce
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlNee Frederik jij bent niet geschikt als hulpmaster van bijbelprik jij hoort op scep thuis dat hoef ik aan een beetje kenner niet uit te leggen, en Douce is veel te veel met haar eigen ik bezig, Theo ja die staat bij mij wel iets hoger in het vaandel.
Het zou goed zijn als Ellen en Boaz hulpmasters worden en mochten Ellen en Boaz het willen dan kan ik altijd nog bijspringen.
Frederik, Douce en Theo zullen een prima trio vormen als hulp mod.
Ik stem direct voor.
Al zou ik er persoonlijk alle moeite van de wereld voor moeten doen,
jij en boaz zullen het zeker NIET worden, houd dat maar in gedachten keesje.
Met een hulp mod. zoals jij en boaz is dit bordje zeker ten dode op geschreven,
dat gaat dus niet gebeuren, wees daarvan verzekerd!
Het enige wat jullie doen is je eigen verzinsel/religie bij een ander door de strot proberen te duwen.
Allen
Je snapt niet waarover het gaat. Dat is wel duidelijk. Dus bemoei je er niet mee.
Jouw soort zal mijn soort weren. Maar mijn soort zal daarentegen jullie vrijheid van meningsuiting respecteren. Snap je het verschil?
En met name Boaz moeten we niet als hulpmoderator hebben want meerdere malen heeft hij te kennen gegeven dat hij wel enige sympathie van de prikbordvandalen had. Met Boaz als hulpmoderator wordt het probleem dus nog groter.
(Overigens, wijzigingen worden direct geplaatst.)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?