Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Het spelletje

• Douce.

…..Bijbelprikbordverziekertje begint me danig de keel uit te hangen. Van het eens zo b(l)oeiende prikbord is geen spaan meer heel.

Dat wilde ik even kwijt.

Douce

• Allen

Komt elders aandacht te kort,

probeert het daarom op een nogal kinderlijke manier hier te krijgen.

maar ja, openbaar prikbord hé.

groet,

Allen.

• Douce.

Met mijn opmerking had ik niet direct een persoon op het oog, maar een explosietekening van het gehele prikbord.

Natuurlijk is het algemeen bekend dat binnen onevenwichtige situaties mensen gaan muiten:D

Tja, het was even een legale oprisping van irritatie.

Douce

• Frederik D

Ik ben er nog steeds voorstander van dat er savonds hulpmoderatoren zijn die alleen de berichten van de echte vandalen verwijderen en verder het principe van vrijheid blijheid respecteren. Het driemanschap Theo, Douce en Frederik lijkt mij een mooi hulpmoderatieteam.

• Douce.

Ik geloof inderdaad dat wij drieën boven de zogenaamde. partijen staan d.w.z. kunnen relativeren en meestal objectief zijn.

De wm is hier de grote afwezige, dat is mijns inziens een kwalijke zaak, maar dat terzijde.

Douce

• holybol

Ik geloof inderdaad dat wij drieën boven de zogenaamde. partijen staan

wat een arrogantie weer

• Douce.

Ik ben nog net niet zo arrogant, dat ik jou je ufo's ontfutsel.

De manier waarop jij meent de Schrift uit te kunnen/moeten leggen, dat is het TOPPUNT VAN ARROGANTIE kerel.

Douce

• keessie

Nee Frederik jij bent niet geschikt als hulpmaster van bijbelprik jij hoort op scep thuis dat hoef ik aan een beetje kenner niet uit te leggen, en Douce is veel te veel met haar eigen ik bezig, Theo ja die staat bij mij wel iets hoger in het vaandel.

Het zou goed zijn als Ellen en Boaz hulpmasters worden en mochten Ellen en Boaz het willen dan kan ik altijd nog bijspringen.

• Allen

Frederik, Douce en Theo zullen een prima trio vormen als hulp mod.

Ik stem direct voor.

Al zou ik er persoonlijk alle moeite van de wereld voor moeten doen,

jij en boaz zullen het zeker NIET worden, houd dat maar in gedachten keesje.

Met een hulp mod. zoals jij en boaz is dit bordje zeker ten dode op geschreven,

dat gaat dus niet gebeuren, wees daarvan verzekerd!

Het enige wat jullie doen is je eigen verzinsel/religie bij een ander door de strot proberen te duwen.

Allen

• Frederik D

Je snapt niet waarover het gaat. Dat is wel duidelijk. Dus bemoei je er niet mee.

Jouw soort zal mijn soort weren. Maar mijn soort zal daarentegen jullie vrijheid van meningsuiting respecteren. Snap je het verschil?

En met name Boaz moeten we niet als hulpmoderator hebben want meerdere malen heeft hij te kennen gegeven dat hij wel enige sympathie van de prikbordvandalen had. Met Boaz als hulpmoderator wordt het probleem dus nog groter.

(Overigens, wijzigingen worden direct geplaatst.)