Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

jezus vs. mohammed

• holybol

ik zat erop te wachten, nu in 2012 de wereld vergaat en mijn spruitjes aanbranden en mijn goudvis ongesteld is, het ultieme bewijs opduikt in de islamitische wereld dat de Koran het laatste woord heeft. en niet de bijbel.

In Turkije heeft men een bijbel gevonden die beweert dat Jezus al naar mohammed verwees. Niets over het feit dat Paulus de laatste profeet was of dat Isa niet Jezus maar Esau betekent. Nee, volgens de moslims is dit de genadeslag voor het christendom.

Nou ik laat meteen mijn baard staan, doe een hoofddoek om (was toch al een fetisj) en koop een kromzwaard. Ik ga vanavond direct eens wat ongelovigen de kop afhakken (ook een fetisj). Vanuit de bosjes bespied ik oude vrouwtjes. Die sleur ik van de rollator, als ze geen koran bij zich hebben, trek ik mijn kromzwaard en hak!

http://niburu.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2220:geheime-bijbel-opgedoken-in-turkije-waarin-jezus-komst-van-profeet-mohammed-voorspelt&catid=20:het-complot&Itemid=33

• LeSage

Ik vind het wel een opluchting dat Jezus in dit manuscript gezien wordt als mens. Daardoor is ook zijn sterfelijkheid te begrijpen, zijn beperktheid in tijd, plaats, en ruimte, en de mogelijkheid voor hem om pijn te leiden en bloed te verliezen.

Het is een mens die voor ons heeft geleden, en gestorven is, en in de harten van vele generaties gelovigen voort leeft. Ieder theologisch gewringwrang van zowel God als mens is niet aan de orde.

Heerlijk!