Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

{OT} Verdrietig bericht op de Radio.

• Allen

Het medisch team maakte vanmorgen bekend dat Prins Friso bij het skiongeval waar hij bij betrokken was zoveel hersenschade

heeft opgelopen dat hij zeer waarschijnlijk nooit meer uit coma zal komen.

Een schokkend en verdrietig bericht.

Ik wens de gehele Koninklijke familie in de komende zware tijd veel kracht en sterkte toe.

Allen.

• holybol

yep

• Douce.

Bij jouw bericht sluit ik me aan, zag het op de tv.

Veel gehuild heb ik, omdat ik het verdriet van deze moeder kan voelen.

Al is zij Koningin, het is je kind. Vreselijk verdrietig.

Moge zij en alle familieleden, zoals ook vrouw en kinderen, steun krijgen!!

Douce

• Frederik D

Zeer triest.

Ook zeer triest is dat er onlangs twee journalisten in Syrië zijn omgekomen bij de strijd tussen regering en opstandelingen. En dat vele opstandelingen ook zijn omgekomen. Onbekende opstandelingen.

Ook naamloos groot leed is groot leed.

• Daan

Naamloos leed is ook leed.

Ben ik met je eens Frederik.

Alleen weten de meesten wie Friso is en dan leeft het meer.

Zo werkt dit nu eenmaal.

Vreselijk nieuws en Beatrix zag er ook zo aangeslagen uit.

Ik vind het zeer verdrietig en leef mee met de familie.

• Gonnie

Zo is het ook Daan, de koninklijke familie is ons zo bekend, en ja ook Friso komt bij mij over als een sympathiek mens, en ik ben daar ook heel geemotioneerd door dat verschrikkelijk gebeuren.

• Allen

Ja is allemaal waar,

Maar de internationale gemeenschap schijnt daar toch anders over te denken.

Een kwestie van belangen, macht en geld natuurlijk, men laat waarschijnlijk liever een gehele bevolking in grote nood zitten dan wel uitmoorden,

dan dat men er ingrijpt, of zo je wilt, de vingers er aan brand.

Het leven van een mens is blijkbaar ondergeschikt aan het internationale belang, klopt van geen kant natuurlijk.

Allen.

• CU

Zeer verdrietig voor de naasten, maar uiteindelijk is het eigen schuld, dikke bult.

• theo

Juist.

Een 15 jarig meisje in den Haag om het leven gebracht.

Gisteravond twee wandelaars geschept in onze regio, vrouw overleden, man zwaar gewond. (geen drank en en/of hoge snelheid voor zover bekend, “”gewoon“” een stompzinnig ongeluk).

Toen prins Bernhard overleed stierf ook mij geliefde schoonmoeder maar ze kwam niet op het journaal.

Oftewel, een ieder begrijpt natuurlijk de ophef en het nieuwsgehalte van Friso of Mandela of welke beroemdheid dan ook…. maar ………

• ¥ Lotje ¥

Een wonder zou welkom zijn denk ik……Ik wens de Koninklijken familie en Mabel en de kindjes veel sterkte toe ..

In de Oude Kerk in Delft heeft de predikant tijdens de dienst speciale aandacht besteed aan prins Friso. De hervormde gemeente in Delft heeft een speciale band met prins Friso en prinses Mabel, omdat ze in 2004 in de Oude Kerk zijn getrouwd.

Zondagochtend zongen de aanwezigen na de zegen het zesde couplet van het Wilhelmus. De predikant sprak tijdens een gebed voor prins Friso van een “muur van gebed voor de koninklijke familie om hen troost te bieden”.

Ook in andere kerken in Nederland is stil gestaan bij de toestand van Prins Friso. Bijvoorbeeld in de Grote Kerk in Apeldoorn, waar de Oranjes regelmatig naar de dienst komen.

Lech

Prinses Mabel, haar moeder en zus, en prins Willem-Alexander en prinses Máxima waren gistermiddag bij een kerkdienst in Lech. Tijdens de mis werd een gebed opgedragen voor prins Friso. Ook de vriend die bij Friso was tijdens het ongeluk, Florian Moosbrugger, was er, samen met zijn moeder.

Koningin Beatrix is tijdelijk in Nederland en keert later weer terug naar Lech.

Afgelopen vrijdag werd bekend dat de prins zware hersenbeschadiging heeft overgehouden aan zijn ski-ongeluk. Hij ligt in coma en het is onduidelijk of hij nog bij bewustzijn komt.

Bron: nos