Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

demonen kennen ons en onze levens

• holybol

Demonen kennen ons, onze levens en ons sociale netwerk, onze vrienden, hobbies en zelfs merk auto.

John Keel heeft onvergetelijk werk verzet naar UFO´s waarbij hij op details lette die anderen over het hoofd zagen. Hij merkt op:

Een vrouw in New York met haar zoon in de auto werd door een UFO tot stilstand gedwongen. Toen hoorde ze een stem vanuit het niets dat een bekende van haar een paar mijl verderop bij een auto-ongeluk was betrokken. En verder dat haar zoon zich van dit alles niets zou herinneren.

De gray aliens weten dus wie haar kennis is en ook hoe haar zoon heet. John Keel zegt: waarom zouden we het nog langer over buitenaardsen hebben? Deze wezens weten alles van ons en bemoeien zich al generaties met ons.

bron: john keel, operation trojan horse

www.lulu.com/items/volume_71/11290000/11290087/1/print/9934691_Operation_Trojan_Horse_Lulu.pdf

• Allen

:S

Weer last van een oververhitte fantasie?

Demonen?

die huizen in onszelf.

Ufo's?

misschien bestaan ze, misschien niet.

Allen.

• theo

De gray aliens weten dus wie haar kennis is en ook hoe haar zoon heet. John Keel zegt: waarom zouden we het nog langer over buitenaardsen hebben? Deze wezens weten alles van ons en bemoeien zich al generaties met ons.

En ik maar vertrouwen op God, ik maar denken dat onze hemelse Vader alles van mij weet en mijn hart doorgrondt, ik maar denken dat God zich met ons mensen bemoeit . Ik maar vertrouwen op God

Fout dus,

Moet ik me maar om laten scholen tot UFO gelovige.

• holybol

ik ben nog maar op blz. 60