ik ga verkleed als oliebol
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlOf jij het er mee eens ben of niet is mij om het even.
Ik lieg nooit, ik noem feiten, en,
ik noem feiten hoe en wanneer ik dat wil, alle vrome kletspraatjes ten spijt.
Er wordt al genoeg om de hete brij heen gedraaid, zonder man en paard te noemen.
Kan je daar niet tegen?
jammer dan, lees mijn topics dan niet meer.
groet,
Allen.
Allen Schreef:
——————————————————-
> Of jij het er mee eens ben of niet is mij om het
> even.
> Ik lieg nooit, ik noem feiten
Je hebt het over feiten en hebt het met carnaval over 3 dagen. Maar iedere rechtgeaarde carnavalsvierder in het Zuiden des lands viert carnaval van vrijdag tot en met dinsdag of in ieder geval van zaterdag tot en met dinsdag. Dus meer dan 3 dagen zuipen en hoeren volgens jouw op feiten gebaseerd visie. En vele carnavalsvierders komen nooit in de kerk. Laat staan dat die na carnaval gaan biechten, wat in de kerken in het zuiden al totaal een bezigheid is die bijna niet meer voorkomt. Hooguit gaan op woensdag na carnaval mensen een askruisje halen in de kerk, maar zeker niet de gemiddelde carnavalsvierder.
Als je jezelf dan op de borst wilt slaan als iemand die feiten vermeldt en zegt hoe het is - doe dat dan ook. En vermeld geen onzin als waarheid.
Je uitspraak over dat liegen is al een leugen op zich. Dat weet je zelf ook wel.
Maar ik wil verder jouw feestje niet verstoren. Echt niet. Want ik gun iedereen zijn pleziertjes. De een carnaval, en de ander het verkondigen van onzin op een bijbelprikbord.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?