Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Lingeriemodel stopt vanwege Christus "Mijn lichaam is alleen voor mijn man"

• perihelium

Ze won het eens van 10.000 concurrentes in een competitie en werd een model van het beroemde lingeriemerk Vicotria's Secret. Ze verdiende er bakken met geld mee. Maar na twee jaar modellenwerk is Kylie Bisutti er klaar mee: Ze stopt vanwege haar geloof in Jezus. Dat liet ze weten tegenover televisiestation FOX. “Ik lees de Bijbel steeds meer, dus voelde me er op veroordeeld.”

“Omdat ik een lingeriemodel was, en lingerie is géén kleding, begon ik me steeds ongemakkelijker te voelen. Het voelde niet goed in combinatie met mijn geloof,” zegt Kylie. Ze vindt bij nader inzien dat eigenlijk alleen haar man haar lichaam mag zien.

Kylie: “Ik wil niet meer dat soort rolmodel zijn, zoals veel christelijke meisjes mij zagen. Ze moeten niet denken dat het oké is om in lingerie rond te gaan lopen en je zo te vertonen aan jongens.” http://www.cip.nl/nieuwsbericht_detail.asp?id=27126

• Douce.

Gelukkig weer een halve bloterik minder in de bushokjes……:D

Douce

• perihelium

Douce Schreef:

——————————————————-

> Gelukkig weer een halve bloterik minder in de

> bushokjes……:D

>

> Douce

Ja, dan is er ruimte voor een goede tekst of een mooie foto. Deze bijvoorbeeld:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/2651_1039296504875_1299413794_30116882_1615506_n.jpg

• CU

Dat zijn allemaal lingerieloze kinderen.

Stuur maar gauw een vliegtuig met boerka's

• eenzame man

`bij nader inzien…`

nadat ze genoeg geld heeft verdient, wordt ze opeens principeel

• Douce.

Doe nu ineens niet zo wereldvreemd beste kerel en let vooral op een smiley.

Dit is nu juist een foto (wel een hele mooie), met zoveel blote kinderen, die olie op het vuur is van de pedo's.

De zaken zelf zijn volledig onschuldig c.q. neutraal (ook het lingerie showen) maar de intentie waarmee het gebeurt wellicht niet.

Zo'n achteraf getuigenis komt bij mij altijd nogal schijnheilig over en maakt het stiekeme karakter slechts zichtbaar en de lading dat bloot per definitie slecht zou zijn. Bloot (ik spreek liever over naakt) is kennelijk nog altijd een heet hangijzer voor zogenaamd bekeerden. Vertrouwen ze zichzelf niet of zo?

't Wordt eens tijd hiermee op een volwassen manier om te gaan i.p.v. op een puriteinse.

Douce

• ¥ Lotje ¥

:) heel mooi

• Richard II

Hoezo “het voelde niet goed in combinatie met mijn geloof”?

Wat is er mis met modellenwerk voor ondergoed?

Staat er ergens in de bjibel dat het van Jezus niet mag? En als het niet mag van Jezus, wat dan nog?

• Frederik D

Het secreet. :)

Maar het bericht vermeldt niet hoe ze nu aan inkomsten komt. Heeft ze dankzij haar ondergoedposeringen een rijke christenjongen aan de haak geslagen? Of is ze secretaresse geworden van een TV-dominee die op gewiekste wijze naïeve gelovigen hun geld uit de zak klopt?

Wellicht was haar ondergoedexhibitionisme meer eerbaar dan wat ze nu doet. Maar gelukkig zien we haar niet meer in bushokjes. Daarin heeft Douce weer gelijk.

• theo

Ik vind een dame in lingerie veel leuker om te zien dan een tang op een varken of een man in een zwembroek of een vlag op een modderschuit of een mug op een olifant om maar eens iets te noemen.

Jij niet?