Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Ik ruil..

• perihelium

Ik ruil mijn vermoeidheid in voor Zijn kracht, mijn zwakte voor Zijn sterkte, mijn duisternis voor Zijn licht, mijn problemen voor Zijn verlossing, mijn zorgen voor Zijn vrijheid, mijn frustraties voor Zijn vrede, mijn innerlijke onrust voor Zijn kalmte, mijn hoop voor Zijn beloften, mijn pijn voor Zijn balsem van troost, mijn vragen voor Zijn antwoorden, mijn verwarring voor Zijn kennis, mijn twijfel voor Zijn zekerheid, mijn nietigheid voor Zijn onzagwekkendheid, het tijdelijke voor het eeuwige en het onmogelijke voor het mogelijke!!

• ¥ Lotje ¥

Zoek Jezus veel, zoek Jezus vroeg

Wie Jezus heeft, die heeft genoeg.

Bron: geschreven door Teunis

• CU

perihelium Schreef:

——————————————————-

> het tijdelijke voor het eeuwige

R.I.P.

• perihelium

CU Schreef:

——————————————————-

> perihelium Schreef:

> ————————————————–

> —–

> > het tijdelijke voor het eeuwige

>

> R.I.P.

Je hoeft niet dood te zijn om in vrede te rusten en het tijdelijke mag je bij leven al inruilen voor het eeuwige.

• CU

Weer een nieuw dogma? Dat van de wedergeboorte , uit geest, nota bene?

Sla eens met een koekenpan op je hoofd, voel je niets, ben je uit geest, ben je wedergeboren.:D

• Angela

Zijn… vind je in jezelf, en nergens daarbuiten!

Hij is jij, jij bent zijn evenbeeld, jij bent zelf god. God is alles en alles is 1. Jij bent 1 met alles.

Alles dat je zoekt zit in jezelf, ook god/liefde/al dat is.

• Richard II

Er is ook een gezegde over citroenen en knollen.

Iets van citroenen inruilen voor knollen of zo, toch?

• perihelium

Richard II Schreef:

——————————————————-

> Er is ook een gezegde over citroenen en knollen.

>

> Iets van citroenen inruilen voor knollen of zo,

> toch?

Is het een goed argument om niet iets voor iets goeds te ruilen als je iets ook voor iets anders kunt ruilen?

• Douce.

Haha, nee (je weet het best), het is knollen voor citroenen verkopen en betekent iemand iets wijs proberen te maken….:D

Douce