Hoeveel tijd heeft dit prikbord per dag nodig, om vlot te laten draaien.
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Meer informatie op bijbel.startpagina.nlIk denk dat er savonds een hulpmoderator moet komen met slechts één strikte taak: de berichten van de beesten B en D verwijderen. Dan kan savonds het prikbord open. Mijns inziens kan Theo, Douce of ik die hulpmoderator zijn. Maar ook jij lijkt mij een goede optie. Je moet je dan wel aan strikt aan je taak houden. Dus alleen de berichten van de genoemde echte vandalen verwijderen. En de berichten van jouw opponenten zoals Florin, Keessie en Samuel onaangetast laten. Maar ik denk dat ook jij die taak aankunt. En wat jouw berichten betreft, ze horen hier ook thuis omdat ze over de Bijbel en het christelijk geloof gaan en tot discussie aanzetten.
Ik zie niet in waarom ik andermans berichten moet aantasten of verwijderen, vanuit wat voor hoogte of diepte die ook komt, maar liefst wel in relatie staat met en vanuit interesse tot het geloof.
Ieder zijn mening of vragen over het geloof, en dat kan wel eens pijn doen, maar juist ook helend werken naar inzicht van de betrokkene.
Maar wat ik mij afvraag, is of het nu echt zoveel tijd of moeite kost om een enkele onverlaat te weren.
Of dat er een bepaald gemakzucht of des-interesse de overhand krijgt en tijd wordt het beheer over te dragen.
En de beste stuurlui staan aan wal, dat weet ik wel, maar zoals het nu gaat is hopeloos en ergerlijk voor een discussie-bord.
EENS !!
De Samuelzeboazzeflorins staan lijnrecht tegenover mijn geloofsvisie, de JG met hun visie stuiten me tegen de , keessie die nooit iets werkelijk schrijft, Daan die me stalkt met steeds hetzelfde bericht, etc. etc. etc.
Laat ze svp blijven en geen censuur voor mensen met afwijkende meningen van en door wie dan ook.
De privacyschenders en de “”echte verziekers“” die er doelbewust op uit zijn om dit bordje te te laten sluiten moeten geweerd worden.
De webmaster heeft er vast zijn/haar handen vol aan en een hulpje daarbij zou domweg moeten kunnen.
Want DAT begrijp ik ook echt niet, dat DAT niet mpogelijk zou kunnen zijn.
Ikke trouwens niet want de tijd ontbreekt me veelal.
Ja ja en dan komen die lieden die jij noemt, met deze boodschap,als je niet zo gelooft zo als zij geloven.
Van de Redactie
Het bijbelprikbord is voor diegenen die positief staan tegenover de bijbel en vanuit hun geloof over de bijbel willen discussiëren. Voor mensen die sceptisch staan tegenover de bijbel is speciaal het bijbel-sceptisch prikbord geopend. Verder is het niet toegestaan verwijderde berichten opnieuw te plaatsen.
Dit prikbord verliest zijn charme als je niet snel kunt reageren op iemand. Dan is een discussie gewoon niet goed meer mogelijk.
Ik begrijp nog steeds niet dat er berichten verwijderd moeten worden op het internet. Kunnen volwassen mensen het niet opbrengen om niet te reageren op mensen waaraan ze zich groen en geel ergeren. Is dat nou zo moeilijk. En de bagger en de rotzooi die sommigen menen te moeten plaatsen overal op het internet. Laat ze toch. Niet op reageren en niet serieus nemen. Meestentijds gaat het er enkel om om het vuurtje op te stoken en reacties uit te lokken. Als dat niet gebeurt is de lol eraf en verdwijnen die gasten weer naar elders om te kijken of het daar wel lukt.
Het feit of iemand wel of niet positief tegenover de bijbel staat is in mijn ogen totaal niet relevant. Veel relevanter is of iemand in taalgebruik en in de houding naar anderen toe een vorm van beschaving en respect kan betrachten.
Laat iedereen zeggen wat hij of zij te zeggen heeft. Komt allemaal goed.
Gewoon stoppen met die malle moderatie.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?