Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Soms schaam ik mij

• Gonnie

een Nederlandse te zijn, van morgen gekeken naar Zembla hoe hier vluchtelingen die voor hun leven moesten vluchten om dat zij daar waar zij vandaan kwamen kans liepen gedood te worden.Tijdens het aanvragen voor asiel worden zij gedetineerd voor minstens een jaar en behandeld als groot misdadiger.

Opgesloten, nauwelijks of geheel niet gelucht. Geen of zeer slechte medische verzorging.

Zij worden niet als mensen die uit ellende hier zijn gekomen beschouwd, maar als dingen, waar zij last van hebben en die op één hoop worden gegooid.

Zo triest !

• Sietse 45

Dit is nu Nederland op zijn smalst met gedoogsteun.

• perihelium

1 Petrus 5:7

U mag uw zorgen op hem afwentelen, want u ligt hem na aan het hart.

• 'en passant'

nihil

• Erik

http://politiek.startpagina.nl/prikbord/read.php?1490,15061809,15061809#msg-15061809

Raar, ik zie ruime menselijkheid.

Volledig met jou eens.

• eenzame man

welke piefpoefen hebben op deze coalitie gestemd?

• theo

Zo gaat het tegenwoordig?????

lees de geschiedenisboekjes.

——————————————————-

De beschaving van een land is af te lezen: Hoe gevangenen worden behandelt, hoe er met vreemdelingen wordt omgegaan, hoe de zorg is voor de zwakkere in de samenleving.

Aanvullingen??

————————

Een gezegde (ook n.a.v. een eerde posting over CDA): Ieder land krijgt de regering die ze verdient !