Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Zozo, demonenwereld

• eenzame man

heeft de geestenwereld dezelfde interesses als wij, mensen? Het ziet er naar uit dat demonen ook van heavy metal houden, getuige deze bizarre film over Zozo. Blijkbaar reageren demonen op dezelfde manier als mensen, houden ze van muziek en zelfs van bier.

http://www.youtube.com/watch?v=g6IDeebDGiU

• theo

Gelukkig ben ik niet verplicht om naar onzinnige bijgeloofsverschijnselen te kijken NOCH me daar voor te interesseren.

Net als voor Ufoos zakmaarzeggen of kaboutertjes of of het paringsgedrag voor de tweehoornige eenhoorn.

• eenzame man

en daarbij heb je ook nog nooit een zinnige bijdrage geleverd

• Frederik D

Die “geesten” zijn dus overduidelijk uitingen van het onbewuste van die maffe jongeren.

Probeer jij maar eens via een ouijabord te weten komen welk boek ik thans lees en op welke pagina ik ben. Je durft niet eens de proef op de som te nemen.

• keessie

Ook nog een docu voor jou Frederik ga er maar eens voor zitten duur ongeveer 1 uur

Uit niets kan niets komen

http://video.google.nl/videoplay?docid=-3427913737578508873&hl=nl#

• theo

Ach zo hebben we allemaal onze (eigen)aardigheden.

Ik vertrouw op God ondanks dat ik God nooit heb gezien en ondanks dat geen mens kan bewijzen dat God bestaat.

Jij hecht geloof aan zaken waar ik niks maar dan ook absoluut niks mee heb.

Of onze bijdragen zinnig zijn ?

Wel voor onszelf misschien maar we zijn moeilijk van onze eigen ideeen af te brengen.

Zo krijg ik het maar niet vor elkaar om Richard en Frederik gelovig te maken, ook niet om Daan fatsoen bij te brengen, ook niet om keesie het debateren te leren overigens net als Peri en Samuel en Boaz tot minder harde christenen te maken.

Hoeveel mensen heb jij nou op dit prikbord van gedachten kunnen laten veranderen over welk onderwerp dan ook?

• Frederik D

Wie beweert dat er iets uit niets voortkomt? Ik niet, hoor. Ik heb al zo vaak geschreven dat we niet weten wat er voor de Big Bang was. Maar jij bent blijkbaar ziende blind en lezende analfabetisch.

Maar door wie is God nou geschapen? Als het leven te complex is om vanzelf te zijn ontstaan, dan is God zeker te complex om zo maar te zijn ontstaan. Dus God is er zeer zeker ontworpen. Maar door wie?

• baldu

Je komt kennelijk al langer hier, je antwoord zo lezende

Houd je van carnaval?

Baldu

oliebol Schreef:

——————————————————-

> en daarbij heb je ook nog nooit een zinnige

> bijdrage geleverd

• keessie

Bij God is alles mogelijk Frederik, ga Prediker eens lezen of anders Job.

• Frederik D

In de stoffelijke natuur is ook veel mogelijk. Bijvoorbeeld dat er complexe moleculen ontstaan die zich kunnen dupliceren.