Frans Schreef:
——————————————————-
> Ik laat me niet gek maken door de zogenaamde
> eindtijd voor alle duidelijkheid.
>
> Wat wel bezig is, dat is de eindtijd voor dit
> medium. Zo kan het niet langer bestaan, ik denk
> dat de meesten het daar wel mee eens zijn. Iemand
> voorstellen om er iets aan te doen ?
Nee, je moet je niet laten gek maken Frans, je zou je moeten verheugen.
De mensheid wordt niet verwoest, alleen zal er een bewustzijnsverschuiving plaatsvinden die nu al bezig is.
En misschien is het niet vreemd dat dit het einde wordt voor dit prikbord, het hoort bij het oude, het oude denken waar men zich zo hardnekkig aan vasthoudt.
Straks komt de ontgoocheling of de verwondering….in overeenstemming waar men zich naar richt…..
Komt men hier een stap nader tot elkaar? Helemaal niet, want elkeen houdt vast aan het gekende en koestert zich erin.
Slogans als “ik heb mijn naaste lief als mezelf” zijn loze woorden. Iedereen heeft zichzelf nog steeds heel erg lief, de naaste wordt gezien als de ander, de vreemde . Hij/zij is altijd fout, heeft foute ideeën en doet foute handelingen wanneer dit niet strookt met onze eigen denkbeelden. Worden we ‘gekwetst’ dan ligt de oorzaak bij de ander.
De balk en de splinter….wanneer wordt eens uitsluitend de eigen balk gezien zodat de splinter oplost in het oog van de naaste?
Dus…dit prikbord is inderdaad ten dode opgeschreven zolang dit de heersende wet is.
Je stelde dus een zeer treffende vraag 
Marith