Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nou niet leuk,

• Douce.

Je wilt dit prikbord toch hoop ik niet vergelijken met Jezus Christus?

Dit prikbord is gewoon op sterven na dood, door de voormoderatie, gewoon te wijten aan nitwits, klagend bij Startpagina.

Heeft dus helemaal NIETS met teksten te maken als: als het tarwegraan enz…..

En jij….zou toch niet meer meedoen?:D

Douce

• Douce.

Denk jij dat het niet ook voor JOU zou kunnen gelden, keessie? Of ben je blind…………….wie ore heeft die hore en wie ogen heeft zou kunnen zien, moeilijk voor blinden, dat wel.

Douce

• Douce.

Dit bord wordt ziek gemaakt door een aantal patiënten die niet virusvrij zijn………………

Douce

• keessie

Frans Schreef:

——————————————————-

> Ik weet niet in hoeverre je meent wat je zegt, dit

> bord is enkel verloren als we het opgeven. Zo gaat

> dat met elke zieke patiënt.

Dat weet je nooit met Gonnie, ik heb altijd mijn twijfels.

• keessie

is dat een bevel?

• keessie

Jij stalkt mij Douce en dat siert je niet.

• Frans

Ik kan dat aannemen, maar kies ervoor om niet enkel mijn eigen gevoel te volgen.

• Gonnie

Geloof mij Frans, dat is oprecht gemeend.

Via ANBO de bond voor ouderen heb ik mij voor de 10- delige bijbelse geschiedenis in woord en beeld waarvan ik elke maand een deel ontvang, mij daar voor opgegeven en dat heb ik gedaan omdat ik zeker weet dat Jezus heeft bestaan en dat Hij na goed 2000 jaar nog steeds zeer actueel is.

Het is in iedergeval zeker de moeite waard en ik weet zeker dat na mij, mijn kleinzoons er ook blij mee zullen zijn, want beiden hoe gek ook, hebben hun hoop op Jezus, dat die de wereld zal redden.

• Gonnie

Nee, maar ik ben wel blij dat Michiel zijn belangstelling toont.

• Michiel...

Douce Schreef:

——————————————————-

> Je wilt dit prikbord toch hoop ik niet vergelijken

> met Jezus Christus?

> Dit prikbord is gewoon op sterven na dood, door de

> voormoderatie, gewoon te wijten aan nitwits,

> klagend bij Startpagina.

Een nadenkertje voor Gonnie. Meer niet. En ik ben het met je eens. Voormoderatie zal alleen maar tot gevolg hebben dat dit prikbord op termijn echt zal verdwijnen. Want als alle snelheid eruit is bij het plaatsen van berichten kun je net zo goed stoppen. Dan is er echt helemaal niets meer aan.

Het blijft vreemd dat mensen zich zo kunnen storen aan de berichten van anderen. Ben je het niet eens met de ander en wordt je daar persoonlijk helemaal gek van (want dat schijnt zo bij sommigen te werken) - niet lezen cq niet reageren. Het kan zo simpel zijn.

> Heeft dus helemaal NIETS met teksten te maken als:

> als het tarwegraan enz…..

> En jij….zou toch niet meer meedoen?:D

Ik kan mijn bijdragen aan dit prikbord niet echt classificeren als echt meedoen. Jij wel dan

;)

>

> Douce

Met een groet,

Michiel…