Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Nou niet leuk,

• Gonnie

heb ik nu de bijbelse geschiedenis in woord en beeld, om mij meer in het leven van Jezus te verdiepen en meer zal begrijpen waar men nu hier op dit bord over heeft en beter zal begrijpen, en is dit bord nu op sterven na dood. :S

Hoe komt dat nu.??

• Frans

Ik weet niet in hoeverre je meent wat je zegt, dit bord is enkel verloren als we het opgeven. Zo gaat dat met elke zieke patiënt.

• Erik

Dit is niet van belang.De boodschap is belangrijker meissie.

• keessie

Gonie hoe zou dat nu komen denk je, steek ook je hand eens in eigen boezem en denk goed na.

• Michiel...

Beste Gonnie,

De snelheid is uit het prikbord verdwenen en mogelijk hebben meer mensen last van waar ikzelf ook last van heb gekregen bij het prikken hier in het verleden. Je begint op een gegeven moment in herhaling te vallen. En niets is zo saai als dat je al van te voren weet wat mensen gaan zeggen terwijl je zelf ook steeds hetzelfde aan het zeggen bent.

Ik geloof in Jezus Christus. Een ander vind Jezus Christus grote onzin. Op een gegeven moment ben je gewoon uitgepraat. Jij gaat verder met je leven met en een andier met zijn leven zonder Jezus Christus.

Overigens - even voor jou en je bijbelse geschiedenis in woord en beeld. Jij zegt dat het bord op sterven na dood is. Maar volgens de bijbel moet je juist sterven om te kunnen leven.

;)

Dus zal dit prikbord binnenkort weer zeer levendig zijn misschien.

Met een groet van iemand die een meelezer is geworden - en daar is hij vaak inderdaad snel mee klaar,

Michiel…

• theo

Nou is dit prikbord soms ter leringhe en somstijden ook ter vermaeck echter edoch maar u kunt in uw regio natuurlijk vast en zeker ook wel terecht bij plaatselijke gespreksgroepen der kerkgenootschappen.

Hoed u echter voor sectarisch getinte geloofsgemeenschappen om uwer zelf in bescherming te nemen.

• Frederik D

We moeten niet wijken voor onverlaten.

En wellicht valt er iets over dat boek te bespreken.

• theo

Als JIJ nou eens pogingen zou doen om na te denken, om in debat te gan ipv zo nu en dan een tamelijk stompzinnige opmerking te maken????

Denk er maar eens over na.

Denk er maar eens GOED over na !!!!!!

• Johanan

Gonnie,je hebt toch wel vragen over bijbelse onderwerpen die moeilijk te begrijpen zijn of die je echt niet te begtijpt ?

Stel die gewoon,en wacht af.

Johanan.

• Sietse 45

Op deze manier geeft het rust is prima zo, en een voordeel is ook nog je komt er minder en je wordt niet geïnfecteerd door een bepaalde soort.