Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Beste wensen ...

• theo

keessie Schreef:

——————————————————-

> Maar het is dan toch zover gekomen de tijd tikt

> door en alles wat daarmee samen hangt ook zo ook

> de profetie.

> http://xandernieuws.punt.nl/?id=649349&r=1&tbl_ar

> chief=&

2012 heft even op zich laten wachten??????

Precies een ( één —1 ) jaar…even lang dan andere jaren …nou ja soms een dagje of een seconde meer of minder.

2012 heeft even op zich laten wachten….natuurlijk 2011 lange jaren…. nou is onze jaartelling ook maar een menselijke instelling maar daar hebben we het natuurlijk niet over.

2012 heeft even op zich laten wachten…zo'n 6000 jaar volgens sommige joodse en christelijk gelovigen..een paar miljoen jaar volgens anderen.

Mar ik weet het…NU juist DIT jaar worden we bang gemaakt want NU is het einde der tijden echt heel waar aan de orde.

Meneer Ouweneel komt naar Dokkum om dat ons hier ook even in te peperen.

LET OP…Het einde der tijden is nabij ..NU..DIT jaar ..want…..

• Frederik D

En als we 2013 zonder grote kleerscheuren halen, val jij van je geloof af?

Misschien zou de webmaster maffe eindtijdberichten moeten modereren. Ik zou het wel weten. Toch?

• Douce.

Jehova's Getuigen mogen toch helemaal niet aan “Oud en Nieuw” doen? Dat is volgens hen, voor zover ik weet, een heidens gebruik (afgod Janus of zoiets) en volgens het WTG niet Bijbels.

Douce

• Douce.

Dusss……dan hoef je niemand meer een goed (etc.) 2012 te wensen?

Ken je de uitdrukking “van de pot gerukt”?

Douce

• theo

keessie schreef dat hij kaf (bijbel, evangelie;blijde boodschap..)) en koren (xander nieuws ..? ) goed kan onderscheiden…… dat zal dan wel zo zijn….dus gen tegenspraak svp.

• Douce.

Een God dus……….want Hij is de enige die dat kan volgens de Bijbel, maar…………toen hadden God en wij nog niet van keessie gehoord.

Douce

• CU

Dank je wel.

Voor jou en de anderen ook de beste wensen die je zelf maar kan invullen. Ik kan dat niet .

• Angel

ik wens iedereen het beste voor 2012

• Ellen-Josee

theo Schreef:

——————————————————-

> Het gewone geluk is: Dat je met oordopjes in je bed of je kelder

> in mag en kunt duiken.

Ik zeg: DOEN!

:D

• Ellen-Josee

Ouweneel komt naar Dokkum?

Daar zijn ze dan mooi klaar mee zeg!