Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Verjaard ....wat nu?

• LeSage

Wat mij, na het rapport van de commissie Deetman nu interesseert, is het volgende:

nu duidelijk wordt dat veel criminelen in de kerkelijke organisatie niet meer kunnen worden vervolgd ivm verjaring, zijn er plannen om voor dit soort overtredingen de verjaring af te schaffen?

En hoe zit dat met het kerkelijk recht in de rk en prot. kerkelijke organisaties?

Kent men daar ook (al of niet in het Licht van de Eeuwigheid) verjaring?

• Frans

De wetgeving telt(of zou zeker moeten tellen) voor iedereen, gelijk welke organisatie.

Tegelijkertijd zou de bevolking moeten eisen dat verjaring afgeschaft moet worden. iets wat 20 jaar geleden gebeurt is, is net zo slecht eenzelfde misdaad vandaag.

• ¥ Lotje ¥

Verjaring afschaffen

Een daad gepleegd = straf

Straf = uitzitten. hoe lang het ook geleden is .

Lekker makkelijk allemaal . Ze doen iets . verhuizen gauw naar het buitenland (bij wijze van spreken) en komen terug als het verjaard is ……

• Eliyahu

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Wat mij, na het rapport van de commissie Deetman

> nu interesseert, is het volgende:

>

> nu duidelijk wordt dat veel criminelen in de

> kerkelijke organisatie niet meer kunnen worden

> vervolgd ivm verjaring, zijn er plannen om voor

> dit soort overtredingen de verjaring af te

> schaffen?

>

> En hoe zit dat met het kerkelijk recht in de rk en

> prot. kerkelijke organisaties?

> Kent men daar ook (al of niet in het Licht van de

> Eeuwigheid) verjaring?

Bs'd

Komt allemaal goed, God regelt alles.

Als iemand straf verdient, dan krijgt hij of zij dat, bij God verjaart er niets en komt er niemand weg met wat dan ook.

• ¥ Lotje ¥

Als iemand straf verdient, dan krijgt hij of zij dat, bij God verjaart er niets en komt er niemand weg met wat dan ook.

*******************************************************************************************************************************

Zo is dat : vroeg of laat de straf (tu)

• LeSage

Jij ook, kerstengel? Word jij ook gestraft voor alle dingen die er in jouw leven fout liepen?

• LeSage

Jij ook, Eliyahu? Word jij ook gestraft voor alle dingen die er in jouw leven fout liepen?

• Eliyahu

LeSage Schreef:

——————————————————-

> Jij ook, Eliyahu? Word jij ook gestraft voor alle

> dingen die er in jouw leven fout liepen?

Bs'd

Ik wordt niet gestraft voor de dingen die er in mijn leven fout liepen, ik werd en word gestraft voor de dingen die ik fout doe of deed.

• ¥ Lotje ¥

Als je later Bij God komt . zou je het weten LeSage . hoe je geleefd heeft op aarde . Goed of Fout .

Naar mijn doen denk ik goed . ….Maar weten doe je het nu niet. Zoals wij, de mensheid van heel het leven niet weten van hoe en wat en wanneer……En wat er komen gaat.;)

• LeSage

Ik vroeg aan jou of jij later gestraft zult worden, net zo zeker als je het weet dat die anderen gestraft zullen worden.