Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

wonder....

• ¥ Lotje ¥

Dominee Sam Cathey was ver van huis toen hij het bericht kreeg dat zijn dochtertje Nola plotseling ernstig ziek was geworden. Ze had een acute blindedarmontsteking met zoveel complicaties dat er levensgevaar was. Hij nam het eerste vliegtuig naar huis en zat zich tijdens de vlucht vreselijk zorgen te maken:`Toen ik zag dat de business class leeg was vroeg ik aan een stewardess of ik daar mocht zitten om wat rust te hebben, maar zij weigerde.

Nauwelijks was zij weg of daar verscheen een andere stewardess. Ze zag eruit als de hoofdstewardess, want ze had een ander uniform. Zonder dat ik haar iets gevraagd had, nodigde zij me uit om in de business class te gaan zitten. Ze haalde wat te eten voor me en begon toen met me te praten over God, over zijn liefde en almacht. Het was allemaal zo mooi wat ze zei, ik luisterde drie kwartier lang zonder dat ik me verveelde.

Tenslotte stond ze op, legde haar hand op mijn schouder en zei nadrukkelijk: “O, man Gods, het komt goed met Nola”. Toen draaide ze zich om en liep weg. Ik was stomverbaasd. Hoe wist zij hoe mijn dochtertje heette,dat ze ziek was en dat ik predikant was? Dat had ik haar allemaal niet verteld. Ik sprong overeind en liep haar achterna, maar ze was verdwenen.

Toen kwam ik de andere stewardess tegen die me vroeg waar ik had gezeten. Ik vertelde dat ik van de hoofdstewardess eten had gekregen in de business class. “Ik ben de hoofdstewardess,” zei ze, “en we hebben geen eten in de business class dus u moet gedroomd hebben.” Maar toen ze de overblijfselen van mijn maaltijd zag, wist ze dat ik de waarheid sprak. Ze riep al haar collega's erbij en zelfs een bemanningslid uit de cockpit en samen doorzochten ze het vliegtuig van voor naar achter, maar de vreemde stewardess was niet te vinden.

Op het vliegveld wachtte mijn vrouw mij op met een stralend gezicht. De artsen hadden Nola opnieuw onderzocht maar konden niets vinden, de pijn was weg en een operatie was niet nodig.

Jaren later moest Nola haar baarmoeder laten verwijderen entijdens die operatie besloot de chirurg om meteen ook de blindedarm weg te halen, dat is routine bij buikoperaties. Maar tot zijn en onze verbazing was er geen blindedarm te vinden, terwijl op die plek wel een fraai operatielitteken te zien was. En dat terwijl Nola geen enkel uitwendig operatielitteken had!

Mijn conclusie is dat God een engel heeft gestuurd om mij en mijn gezin te helpen. Een andere verklaring is er gewoon niet.'

bron: http://www.kaaba-taaba.nl/klassen%201/engelen/Sam%20en%20de%20engel.htm

• Gonnie

Er klopt niets van dat hele verhaal, zij was niet geopereerd aan de blinde darm want de pijn was weg en de artsen vonden de operatie niet nodig, dus had zij uitwendig geen lidteken.

Als er op die plek wel een fraaioperatielidteken te zien was, waarom zijn zij dan verbaasd dat er geen blindedarm te vinden was.? Hoewel ik niet kan geloven dat zo'n piepklein lidteken wel te zien is inwendig.

Dat wordt niet eens inwendig gehecht.

• Frederik D

En jij gelooft zulke verzinsels?

• CU

Er klopt idd niets van het verhaal.

Hoe kan zijn vrouw met het blijde verhaal bij het vliegveld staan als een klein uurtje daarvoor zijn dochter nog ernstig ziek was. Al die zogenaamde wondertoestanden moeten dus in die drie kwartier gebeurd zijn, inclusief zijn vrouws trip van ziekenhuis/huis naar het vliegveld.

Wie vraagt er om voorgelogen te worden?

• theo

Het is geweldig !!!!

Hoe is het mogelijk !!

Super.

Ik zou het niet durven plaatsen vanwege de onwaarschijnlijkheid maar daar hebben we het nu niet over.

• Marjorie

Een puur nonsensverhaal…

• Sietse 45

Zo zie je maar weer Gods wegen zijn ondoorgrondelijk:D

• Sietse 45

De rillingen gingen over mijn rug toen ik dit las,

daarom ook wat ik hier boven plaatste.:D

• Otis

:D

• Ellen-Josee

God doet allemaal onwaarschijnlijke dingen, maar daar hebben we het nu ook niet over.. :)