Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op bijbel.startpagina.nl

Beste webmaster,

• Gonnie

nu wij weer in die lange avonden ons moeten vertoeven zou het prettig zijn dat de moderatie weer opgeheven wordt, want zo als het nu gaat is er werkelijk niets aan. U kan het toch weer proberen.? :)

Bij voorbaat dank . Gonnie.

• Erik

Dat is geen goede optie Gonnie.

Met voormoderatie is de rust wedergekeerd dus het werkt wel.

• Frederik D

Lijkt mij een goed voorstel. Maar weldra zullen de gekken weer komen.

• Frans

Ik begrijp het ingrijpen van de webmaster, rust is echter niet weergekeerd, het bord ligt eerder in een coma en alles begint gewoon weer opnieuw als het vrij komt.

• Gonnie

En als er op die gekken ook totaal niet meer op gereageerd zal worden en hen niet meer leest, dan hebben zij daar ook geen voldoening van.Gewoon niet op stompzinnige reactie's reageren.!!

• CU

Van mij mag het zo blijven, achteraf gezien, hoewel ik er eerder anders over dacht.

• Albert

Kijkende naar het thema van dit prikbord (zie Sticky) denk ik dat er nog veel meer gecontroleerd dient te worden. Dit is een prikbord voor Christenen, die het waarlijk menen…, NIET voor bijbelsceptici…!!!

• Lut

Frans Schreef:

——————————————————-

> , het bord ligt eerder in

> een coma

Frans!

Ik herken weer je droge humor van vroeger :)

• Gonnie

En wie beoordeelt dat wanneer het gemeend is of niet.??

• Richard II

Het thema van dit prikbord is de bijbel. Startpagina is onafhankelijk, dus kan er door alles en iedereen hier over de bijbel worden gediscussieerd, gelovig of scepticus, het maakt niet uit.

Verder is het veel plezieriger als je meteen kunt reageren. Het is nu heel stroperig geworden.

Dan maar die gekken en dwazen erbij, vind ik, maar we moeten dan wel de discipline opbrengen niet op die figuren te reageren.